Commercieel Office Assistant Met Ervaring ()

Beschrijving:

Onze klant is gelegen in regio Aalst.

OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Commercieel Office Assistant met ervaring (m/v).

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Administratieve ondersteuning van de afgevaardigd bestuurder (verplaatsingen organiseren, opstellen van nota’s, interne en externe contracten, brieven en verslagen, opvolging van lopende dossiers, telefonie, vergaderingen voorbereiden en organiseren,…).
  • Administratieve verwerking van aan-en verkooporders in ERP.
  • Opvolging van leveringen en productie (opvolging van de orderflow, contacten met productievestiging in het buitenland, detecteren van afwijkingen en zoeken naar oplossingen).
  • Aanspreekpunt voor klant en leverancier (u fungeert als tussenpersoon tussen klant en fabrikant).

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • U heeft minstens 5 jaar ervaring in een commercieel-administratieve job.
  • U heeft een zeer goede kennis (mondeling en schriftelijk) van Frans en Engels voor alle interne en externe contacten.
  • U bent uiterst stressbestendig, houdt van drukke momenten en deadlines.
  • U bent vertrouwd met Excel (draaitabellen, grafieken, formules).

Bovenstaande functie is met oog op vaste indiensttreding na de gebruikelijke interimperiode.

Geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer zo snel mogelijk.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *