Sales Assistant ()

Beschrijving:

Onze klant is gelegen in regio Gent.

OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Sales Assistant.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • U verzorgt de administratie voor vier vertegenwoordigers.
  • U verwerkt de offertes op maat van de klanten (aanpassen afmetingen, bedragen, e.d.).
  • U registreert de offertes, stuurt ze op en verzorgt de verdere opvolging.
  • U verstuurt orderbevestigingen.
  • U verwerkt de klantenorders in het systeem.
  • U verzorgt de opvolging met de juiste vertegenwoordiger.

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • U heeft minimum een Bachelordiploma behaald in administratieve richting (bv. KMO-management, Office Management, e.d.).
  • U heeft 3 tot 5 jaar ervaring opgebouwd als Sales Assistant.
  • U heeft een vloeiende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • U heeft een goede kennis van het Officepakket.
  • U kan zeer nauwkeurig werken en bent een goede organisator.
  • U bent hands-on en kan zelfstandig werken.

Functie met oog op vaste indiensttreding na de gebruikelijke interimperiode.

Interesse? Bezorg ons snel uw CV!

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *