1 Co-gérant(e) Parfumerie Knokke – 1 Co-gérant(e) Parfumerie Gent ()

Beschrijving:

Adaequatio Services is een nieuw Rekruterings en Selectiedienstenbedrijf actief op de Belgische markt. Wij bieden onze kandidaten aantrekkelijke jobopportuniteiten. Dankzij onze ervaring en onze menselijke aanpak, selecteren wij alleen klanten en functies waarvan wij overtuigd zijn dat ze u een gezond en interessante baan zullen opleveren. Het spreekt voor zich dat onze selectieprocedure kwalitatief, business-oriented, volledig en vertrouwelijk blijft.

Onze klant is actief in de cosmetica en de parfumerie.

De co-gerant(e) staat in voor het goede beheer van een verkooppunt wanneer de gerant(e) afwezig is. Hij (zij) staat de gerant(e) eveneens bij in het beheer van het verkooppunt. Hij (zij) kan door de gerant(e) specifieke taken toebedeeld krijgen, maar heeft voornamelijk een verkoopfunctie.

Uw verantwoordelijkheden :

De hoofdactiviteiten van de co-gerant(e) zijn opgebouwd rond de volgende taken

Beheer van het personeel van het verkooppunt:

  • De taken verdelen en de goede uitvoering ervan controleren
  • Ervoor zorgen dat alle richtlijnen in het verkooppunt worden nageleefd
  • Luisteren naar het personeel en communiceren met het team
  • Instaan voor het onthaal van nieuwe teamleden
  • Het personeel aanmoedigen om de doelstellingen te verwezenlijken

Algemeen beheer van het verkooppunt:

  • Maandelijks de planning van de uurroosters opstellen en wijzigingen aanbrengen
  • Wekelijks de prestaties van de uitzendkrachten goedkeuren en meedelen
  • De omzet en de evolutie ervan opvolgen
  • Het verkooppunt en de kassa openen en afsluiten
  • De facturen beheren (ambassades, « tax free »,…)
  • Het klantenbestand beheren
  • Afspraken maken met de klanten
  • De kassainhoud tellen
  • Het geld naar de bank brengen
  • De bestellingen van de winkels invoeren
  • Acties en promoties voorbereiden
  • De doelstellingen bepalen en de wedstrijden organiseren
  • Telefoons beantwoorden
  • Dagelijks alle berichten lezen
  • Verslag uitbrengen over alle marktinformatie

Verkoop en dienstverlening aan de klanten:

  • De klachten en conflicten met de klanten beheren
  • Instaan voor het onthaal van de klanten en de merkvertegenwoordigers
  • Instaan voor de verkoop en advies geven aan klanten
  • De bestellingen van de klanten doorgeven en opvolgen
  • Instaan voor de bijkomende dienstverlening aan klanten (stalen,…)
  • Cadeauverpakkingen maken
  • De producten omruilen
  • Instaan voor de afrekening van klanten en het personeel
  • Leven brengen in het verkooppunt

Beheer van de voorraad:

  • Alle bestellingen van goederen, cadeaubons, materiaal,… goedkeuren
  • De overstock beheren
  • De promotiemiddelen beheren (cadeaus, stalen, testers,…)
  • Instaan voor de contacten met de aankoopdienst
  • Instaan voor het terugsturen van (geschrapte, defecte, teruggeroepen) artikelen
  • De producten in ontvangst nemen (onthaal leverancier, controle, verzendnota)
  • Instaan voor de fysieke controle van de stock (tellen)

Algemene orde van het verkooppunt:

  • Toezien op de elektronische beveiliging van de winkel (contact met de alarmcentrale)
  • Instaan voor de goede organisatie van de rekken (merchandising, contracten)
  • De technische problemen oplossen met betrekking tot de onroerende goederen van het verkooppunt
  • Instaan voor de inventaris (voorbereiden en opruimen)
  • De etalages, vitrinekasten, stop trottoirs, alarm cover controleren
  • De correcte vermelding van de prijzen controleren
  • Instaan voor de bestelling en de opvolging van de verbruiksgoederen

  • Aangetoonde ervaring in de verkoop aan klanten
  • Nauwgezette toepassing van de richtlijnen van de gerant(e)
  • Vormen van een schakel tussen de gerant(e) en het team
  • Verantwoordelijkheidszin aan de dag leggen en de juiste beslissingen kunnen nemen
  • De relevante informatie kunnen overbrengen aan zijn hiërarchische lijn
  • Energiek (dynamisch)
  • Teamspeler
  • Resultaatgericht
  • Uitstekend voorkomen
  • Vlot gebruik kunnen maken van communicatieapplicaties
  • Talenkennis

Onze klant biedt u :

  • Een opleidingsprogramma
  • Een onbepaalde duur contract met extra-legale voorwaarden
  • Toekomstmogelijkheden

Geïntereseerd?

Stuur uw cv en motivatiebrief naar [email protected] of bel op het nummer (+32) 02/732.08.18 om meer informatie te krijgen.

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.