2 Service Desk Medewerkers 1st Line Diegem. ()

Beschrijving:

[email protected] is een sterk groeiende ICT service provider die infrastructuurdiensten biedt aan multinationals en grote bedrijven.
Onze organisatie werd opgericht in 2000 en heeft ondertussen zijn kennis meermaals bewezen in verschillende sectoren.
Vandaag ondersteunen wij onze klanten met een team van 400+ medewerkers.
Wil je graag deel uitmaken van dit gemotiveerde team, neem dan zeker contact op via [email protected] of via +32 (0)3 870 86 15.

Medewerkers IT Helpdesk – L1 – Diegem

Belangrijk:

Je hebt relevante werkervaring achter de rug (2 tot 3 jaar) als IT Helpdeskmedewerker / User Support Engineer, bij voorkeur in een grote omgeving.

Kennis netwerken is een absolute must

Cisco certificaat is een echte meerwaarde

Doelstelling:

  • Je levert telefonisch operationele IT support

Omgeving: desktops en laptops, hardware en software support, break and fix, printers, netwerkaansluitingen, etc.

  • IMAC: install, move, add and change.
  • Registreren van IT-gerelateerde storingen, problemen en incidenten.
  • Oplossen en escaleren van IT-gerelateerde storingen, problemen en incidenten.

Technisch Profiel:

Ervaring met / kennis van:

  • Helpdesk tools / ticketing tools. Bijv. Remedy, … .
  • MS Windows XP, 7
  • Active Directory
  • MS Server, 2003, 2008, 2008R2 (Configuratie en installatie en administratie)
  • MS Exchange Server, 2007, 2010 (Configuratie en installatie en administratie)
  • Netwerken, LAN, WAN, IPT, Cisco, CCNA

Ervaring met / kennis van 1 of meerdere topics hieronder vermeld is een groot pluspunt:

  • Software deployment: SMS, SCCM, … .
  • Citrix.
  • Scripting. Bijv. PowerShell, VBScript, Batch, … .
  • MS Server, 2003, 2008, 2008R2, … . -> Setup en configuratie.
  • MS Exchange Server, 2007, 2010, … . -> Setup en configuratie.
  • Virtualization. Bijv. VM Ware ESXi 5, VMware VIEW, … .
  • Storage en backup systemen.

Profiel:

  • Je kunt procesmatig werken.
  • Je bent zeer klantvriendelijk en geduldig!
  • Je bent zeer communicatievaardig.
  • Je kan zeer zelfstandig werken
  • Je bent zeer stressbestendig
  • Je leert snel bij, je bent een gemotiveerde “self-starter”.
  • Je beschikt over analytische en probleemoplossende vaardigheden.

Talen:

  • Nederlands: vloeiend! Gesproken en geschreven!
  • Engels : goede kennis is een must.
  • Frans: goede kennis is een pluspunt.

Varia:

  • Werklocatie: Diegem
  • Stardatum: ASAP
  • Duurtijd: lange termijn opdracht

Interesse?

Solliciteren via [email protected]

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *