OFFICE MANAGER (M/V) MET DEGELIJKE HR KENNIS ()
Beschrijving:
- Je bent verantwoordelijk voor het office management op kantoor en staat dus in voor allerlei administratieve taken.
- Je bent het aanspreekpunt van de onderneming i.v.m. personeelszaken en hiervoor werk je nauw samen met het sociaal secretariaat en de HR Manager in Duitsland.
- Je zorgt ook voor de voorbereiding van loonberekeningen.
- Je ondersteunt de externe boekhouding en zorgt mee voor een feilloze afwerking van handelsprocedures.
- Je beheert zelfstandig de administratie rond het wagenpark en facility management.
- Je beschikt over een degelijke opleiding en hebt reeds relevante ervaring in handels- en personeelszaken.
- Bij voorkeur heb je al ervaring in een KMO waarin je bewezen hebt contactvaardig en doortastend te kunnen handelen.
- Ook neem je eigen initiatieven en ben je communicatief ingesteld.
- Je gaat zelfstandig en oplossingsgericht te werk en het kost je geen moeite het overzicht te bewaren en prioriteiten te stellen.
- Een gezonde werkmentaliteit en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn je troeven.
- Je beschikt over kennis van arbeidsrecht, sociaal zekerheidsrecht en belastingrecht.
- Het MS Office pakket kent voor jou geen geheimen.
- Je kan je vlot uitdrukken in het Engels en het Duits zowel geschreven als gesproken.
- Een uitdagende functie met een afwisselend takenpakket en ruimte voor eigen inbreng.
- De mogelijkheid tot zelfontplooiing in een jonge en dynamische groep.
- Goede extralegale voordelen.
Categorie:
Geef een reactie