OFFICE MANAGER (M/V) MET DEGELIJKE HR KENNIS ()

Beschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor het office management op kantoor en staat dus in voor allerlei administratieve taken.
  • Je bent het aanspreekpunt van de onderneming  i.v.m. personeelszaken en hiervoor werk je nauw samen met het sociaal secretariaat en de HR Manager in Duitsland.
  • Je zorgt ook voor de voorbereiding van loonberekeningen.
  • Je ondersteunt de externe boekhouding en zorgt mee voor een feilloze afwerking van handelsprocedures.
  • Je beheert zelfstandig de administratie rond het wagenpark en facility management.
  • Je beschikt over een degelijke opleiding en hebt reeds relevante ervaring in  handels- en personeelszaken.
  • Bij voorkeur heb je al ervaring in een KMO waarin je bewezen hebt contactvaardig en doortastend te kunnen handelen.
  • Ook neem je eigen initiatieven en ben je communicatief ingesteld.
  • Je gaat zelfstandig en oplossingsgericht te werk en het kost je geen moeite het overzicht te bewaren en prioriteiten te stellen.
  • Een gezonde werkmentaliteit en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn je troeven.
  • Je beschikt over kennis van arbeidsrecht, sociaal zekerheidsrecht en belastingrecht.
  • Het MS Office pakket kent voor jou geen geheimen.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Engels en het Duits zowel geschreven als gesproken.
  • Een uitdagende functie met een afwisselend takenpakket en ruimte voor eigen inbreng.
  • De mogelijkheid tot zelfontplooiing in een jonge en dynamische groep.
  • Goede extralegale voordelen.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *