Aankoper- ()

Beschrijving:

Maandag België is sterk in het matchen van technisch hoog opgeleid personeel en heeft inmiddels een brede klantenportefeuille uitgebouwd. We zijn gestart in 2009 in Berchem (roots Maandag Nederland, bestaan 23 jaar) en hebben vandaag 3 vestigingen (A’pen, Gent en Hasselt) met vooropgestelde uitbreiding in 2013 naar Franstalig gebied. Wij investeren veel tijd in opvolging vanaf de sollicitatie tot einde contract en staan dicht bij onze kandidaten ook als het minder vlot loopt. Ons deta-vast principe (vast na 12mnd detachering) is een succes-factor owv de kans die we krijgen om voor onze kandidaten als buffer op te treden op het moment dat daar nood aan is. Win-Win en meedenken met onze kandidaat maakt dat we een mooi partnership kunnen uitbouwen. Onze klantenportefeuille is inmiddels dusdanig uitgebouwd dat we voor de geschikte kandidaat de geschikte job kunnen vinden. Op naar een nieuwe uitdaging!

Voor een grote speler in de bouwwereld met een hartelijke en informele bedrijfscultuur, is Maandag opzoek naar een  bouwkundige Aankoper. Heb jij interesse? Reageer dan snel via [email protected]

Functieomschrijving:

  • Je maakt prijsaanvragen op in overleg met de (hoofd) projectleiding op basis van de specificaties/behoeftes (kwaliteit, leveringstermijn, prijs, betalingsvoorwaarden…)
  •  Kostenbewaking leveranciers/onderaannemers ten opzichte van het budget
  • Je onderhandelt met leveranciers en onderaannemers over prijzen
  • Je doet de opmaak van de bestellingen en onderaannemersovereenkomsten, in samenspraak met de bevoegde (Hoofd-)projectleider
  • Je maakt bestelorders op en doet budgetcontrole bij bestellingen
  • Je doet de controle van de onderaannemers betreffende de “artikel 30bis”-reglementering (sociale en fiscale schulden) en de registratiewetgeving
  • Opstellen van aanbestedingen voor leveranciers
  • De markt prospecteren
  • De leveranciers en producten evalueren en verbeteringen voorstellen (tevredenheid, audit,…)
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, levering)
  • Uitvoering van RSZ meldingen van (onder)onderaannemers, geeft ondersteunende informatie aan de offertedienst en participeert in het up-to-date houden van de “databank” onderaannemers en leveranciers van de offertedienst.

 

  • Diploma Master (of Science) of Bachelor Bouw of gelijkwaardig door ervaring 
  • Minimum 3 jaren in een relevante functie (werfervaring is een pluspunt).
  • Kennis van de gangbare Office programma’s 
  • Talenkennis: 3-taligheid Nederlands, Frans en Engels. Kennis van de Duitse taal is een pluspunt.

Maandag® biedt naast de inhoudelijke uitdagingen van jouw nieuwe functie eveneens bijkomende voordelen. Je geniet onder meer een uitstekend voorwaardenpakket, een marktconform salaris afhankelijk van jouw leeftijd, opleiding en ervaringen gecombineerd met een hospitalisatie- en collectieve pensioenregeling. Daarnaast kan je je ontplooien met behulp van een gerichte en vakinhoudelijke ondersteuning en vervolgopleidingen.

Geïnteresseerd in deze functie? Neem dan snel contact op met onze vestiging Berchem op +32 3 304 39 00 of [email protected]

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *