Administratief medewerker ()

Beschrijving:

De Groep IDEWE verleent een breed gamma aan diensten gericht op gezondheid, veiligheid, welzijn en milieu op het werk. Met zo’n 700 medewerkers regionaal gespreid over 9 locaties werken wij in Vlaanderen, Brussel en Wallonië samen met ruim 35 000 klanten uit het bedrijfsleven, de sociale sector en de overheidsdienstverlening. Wij ondersteunen hen bij het opzetten en uitvoeren van preventief medisch toezicht en alle aspecten van risicobeheersing (arbeidsveiligheid, bedrijfshygiëne, milieuzorg, ergonomie, psychosociale aspecten van het werk, verzuimbeleid,…).

Voor onze vestiging in Brussel (locatie Heizel) zijn we op zoek naar een (m/v) administratief medewerker.

Jouw uitdaging

Je maakt deel uit van een team van administratieve medewerkers die aangestuurd en gecoacht worden door de regionaal administratief directeur. Dit team staat in voor de administratieve ondersteuning van de preventieadviseurs (arbeidsgeneesheren, verpleegkundigen, ingenieurs, ergonomen, psychologen) die bij onze klanten actief zijn. Dit omvat onder andere :

  • opmaak en opvolging van offertes, contracten en projecten tot en met facturatie (of bijsturing van de geautomaseerde facturatieprocessen) van onze opdrachten inzake preventie,
  • planning en organisatie van preventief gezondheidstoezicht, infosessies, opleidingen en interventies van de preventieadviseurs – met bijhorende administratieve voorbereiding en afwerking,
  • administratief beheer van de klantenportefeuille en algemeen secretariaatswerk zoals het opvolgen van mailverkeer, klassement, postverwerking,…
  • telefonische klantencontacten, waarbij je vragen opvangt, uitleg verschaft omtrent onze dienstverlening en werking en de correcte afhandeling opvolgt,
  • mee uitdenken, voorbereiden en opvolgen van commerciële acties (o.a. mailings).

Jouw profiel

· Je behaalde een diploma in een administratieve richting (minimaal A2, een hogere opleiding vormt een bijkomende troef)

· Ervaring in een gelijkaardige functie is een voordeel, maar geen vereiste

· Je hebt een passie voor preventie en draagt onze kerncompetenties loyaliteit, samenwerken, gedrevenheid en kennis delen hoog in het vaandel

· Stevige organisatorische en administratieve vaardigheden : je werkt gestructureerd, proactief en met oog voor detail

· Je bent klantgericht, leergierig, stressbestendig en sterk communicatief

· Je bent goed vertrouwd met de courante informaticatoepassingen (Word, Excel,…)

· Je bent goed tweetalig Nederlands – Frans.

Ons aanbod

Wij bieden jou een gevarieerde job in een stabiele, uitdagende werkomgeving met mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling (o.a. door deelname aan opleidingen).

Voor deze functie is een aantrekkelijk verloningspakket voorzien. Dit bestaat uit een marktconform loon, aangevuld met verschillende extralegale voordelen : maaltijdcheques, extralegale kinderbijslag, groeps- en inkomensverzekering en een interessante verlofregeling.

Je werkt op een goed bereikbare (zowel met de wagen als via het openbaar vervoer) en aangename werkplek. Rond de zomer verhuizen onze diensten van Brussel-stad naar het kantorencomplex aan de Heizel.

Geïnteresseerd?

Voor meer informatie kan je contact opnemen Els De Ridder, regionaal administratief directeur Brussel ([email protected]).

Jouw sollicitatie bezorg je voor 3 februari 2014 aan Sandra Cordemans ([email protected]), Adviseur HRM, Interleuvenlaan 58, 3001 Leuven.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *