Administratief medewerk(st)er ()

Beschrijving:

C&A België is met haar eigentijdse dames-, heren en kindercollectie marktleider in de modedistributie. C&A heeft een uiteenlopend en gevarieerd aanbod en een groot en zeer divers klantenbestand. Al deze klanten tevreden stellen is dan ook een uitdaging van formaat. Hierin slagen wij enkel door de enthousiaste inzet van onze medewerkers. Zij voelen zich persoonlijk betrokken bij onze onderneming. En niet zonder reden.

Met het oog op de versterking van het HRM-secretariaat door een tijdelijke vermeerdering van werkzaamheden van de Interne Dienst voor Preventie en Bescherming (IDPB), zijn we op zoek naar een deeltijdse

  • Samen met een collega ondersteun je de Preventieadviseur Arbeidsveiligheid.
  •  Je verzorgt algemene secretariaatstaken waaronder agendabeheer, planning van interne en externe meetings, maken van afspraken, beheer van binnenkomende telefoongesprekken en ontvangst bezoekers.
  • Je zorgt voor een efficiënte en correcte uitvoering van de specifieke taken die de Preventieadviseur je toevertrouwt: o. a. briefwisseling voor de comités PBW, planning en administratie van de filiaalbezoeken, organisatie en opvolging van de gezondheidsbeoordelingen, opvolging van de interne noodplannen, beheer van archief, beheer van documenten op intranet enz.
  • Je ontvangt en screent de inkomende telefoongesprekken en verbindt door naar de afdelingsmedewerkers of indien mogelijk handel je routinekwesties zelf af.
  • Je verzorgt de schriftelijke correspondentie aan de hand van gegeven aanwijzingen met oog voor correcte spelling en formulering (in het Nederlands en in het Frans).
  • Je hebt een Bachelor Secretariaatsopleiding of HR Officer of een gelijkwaardig niveau door ervaring.
  • Je bent vlot tweetalig (Nederlands/Frans).
  • Je hebt een goede beheersing van MS Office pakket (Word, Excel, Power Point).
  • Je bent klantenbewust en communicatief ingesteld.
  • Je bent flexibel en drukbestendig gezien de grote variatie in toevertrouwde taken.
  • Je bent een uitstekende planner en respecteert deadlines.
  • Je bent een teamplayer en altijd bereid om collega’s te helpen.
  • Je werkt precies en nauwgezet.
  • Je gaat uiterst discreet om met vertrouwelijke informatie.
  • Een tijdelijk contract van 1 jaar gebaseerd op een 22-uren werkweek, te spreiden over 3 dagen (maandag, woensdag, donderdag), met eventueel de mogelijkheid tot voltijds werken.
  • Een aangename, moderne en dynamische werkomgeving waar je als professionele medewerker de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen.
  • Een marktconforme verloning met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen.
  • De mogelijkheid tot eten in een ruim bedrijfsrestaurant tegen sociale tarieven.
  • Een vlotte bereikbaarheid via auto of openbaar vervoer (gratis shuttlebus van/naar station Vilvoorde).

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *