Allround assistant (m/v) voor kmo-bedrijf, regio Oudenaarde (404720) ()

Beschrijving:

In deze familiale kmo-omgeving draag je de verantwoordelijkheid voor een aantal administratieve taken: – opmaken van offertes – opnemen van bestellingen – controleren van aankoopfacturen – updaten van de klantendatabase – beheren van de website en webshop – ontvangen van klanten – klassement – enz. Je kan een bachelor diploma voorleggen of bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een degelijke basiskennis van het Frans en Engels. Je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring achter de rug, maar ook als schoolverlater kan je in aanmerking komen. Je kan heel goed overweg met Excel. Je bent een echte teamplayer, maar kan daarentegen goed zelfstandig functioneren. Je bent flexibel, betrokken en past perfect in een kleine werkomgeving. / Je komt terecht in een voltijdse, vaste functie binnen een aangename kmo-omgeving. Iedere vrijdagnamiddag kan je zonder afspraak bij Secretary Plus in Gent terecht. Breng gerust je CV binnen, we bekijken graag samen met jou hoe we jouw carrière een nieuwe wending kunnen geven. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière. Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *