Allround boekhoudkundig medewerker (m/v) ()

Beschrijving:

Voor onze klant in Mechelen zijn wij op zoek naar een Allround boekhoudkundig medewerker. Jouw taken:

  • Je staat in voor het debiteurenbeheer, leveranciersboekhouding.
  • Je hebt heel veel klantencontacten over vervallen facturen
  • Je kijkt bankverrichtingen na en boekt deze in.
  • Je boekt aankoopfacturen in. Wij zoeken dit profiel:
  • Je werkt heel graag met cijfers.
  • Je hebt ervaring met debiteurenbeheer.
  • Je spreekt en schrijft nagenoeg perfect Frans.
  • Je bent een dynamische, zelfzekere en communicatieve persoon. Onze klant biedt jou een leuke funtie binnen een stabiel bedrijf. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

    Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

    Categorie: 

     


  • Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *