Assistant Accountant te Gent ()

Beschrijving:

  • Voorbereiden en boeken van vereiste betalingen tov leveranciers en klanten
  • Saldo’s van leveranciers en klanten uitboeken
  • Credit controle en indien nodig contact opnemen met klantenbasis om betalingen te bekomen
  • Cash situatie op verschillende bankrekeningen bijhouden
  • Lijsten voor commissies en omzetbonussen opmaken
  • Controle van alle inkomende facturen van grondstof op prijs en hoeveelheden + verwerken in excel
  • Back up voor functie van Internal Sales/Expeditie (kennis LC)
  • Bij afwezigheid van collega: opmaken van CRM documenten, packinglist en certificaten voor chauffeurs
  • Meedenken over systeem- en procedureverbeteringen en helpen bij de uitvoering ervan

Rapporteert aan Chief Accountant & Customer Service

  • Boekhoudkundig diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Minimum 2 jaar ervaring in gelijkaardige functie
  • Vlot beheersen van het Nederlands, Frans en Engels. Duits is een meerwaarde
  • Sterk met cijfers
  • Zin voor organisatie
  • Flexibel, nauwkeurig, discreet
  • Stressbestendig
  • Prioriteiten kunnen bepalen en snel zaken oppikken/aanleren
  • Communicatief
  • Inzicht in betalingsverkeer
  • Vlot met pc toepassingen: excel, word en outlook

Voor één van onze klanten zoeken we een

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *