Assistant Client Administration – banksector (LV403106) ()

Beschrijving:

” Administratieve ondersteuning bieden bij het klaarmaken van informatiepakketten die prospecten aanvragen ” Administratief ondersteuning bieden bij het klaarmaken van welkomstpakketten voor nieuwe cliënten ” Registreren en systeemtechnisch verwerken van aanvragen openingen rekeningen ” Voorraadbeheer voor de dienst onderhouden ( opvolgen voorraad, bijvullen voorraad) ” Klassement en scanning van documenten ” Administratieve projecten ikv update van de dossiers ” … Wij zoeken iemand met volgend profiel: ” A1/Bachelor ” Goede talenkennis (NL & FR) ” Goede kennis van word en excel ” Ordelijk en nauwkeurig ” Teamplayer die ook zelfstandig kan werken ” Commerciële flair ” Gemotiveerd en dynamisch ” Flexibele werkuren/werkvolume professionele bachelor Onze klant biedt jou een interessante tijdelijke ervaring van minimum 6 maanden. Je komt terecht in een tof en flexibel team. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *