ASSISTANT OTM ()

Beschrijving:

Taalvaaardige administratieve duizendpoot met oog voor detail

Klanten helpen talent aan te trekken, te beheren en te behouden, daar draait het om in onze afdeling Organisational Talent Management (OTM). Het OTM team wordt aangestuurd door een coördinatieteam, met aan het hoofd een Associate Director. Samen met de HR consultants van het team zal je van heel dichtbij klantenprojecten van A tot Z opvolgen en coördineren. Deze projecten zijn heel uiteenlopend naar vorm en duur. Inhoudelijk gaat het om vragen van klanten inzake functieclassificatie, organisatieontwikkeling of remuneratie. Vanaf de start tot de oplevering van een project ben jij verantwoordelijk voor een waaier aan administratieve, vertaalkundige en logistieke taken ter ondersteuning van het project.

– Het opnemen van vertalingen vormt een belangrijk aandeel in jouw takenpakket. Je staat in voor het opleveren van kwalitatieve en zeer nauwkeurige vertalingen/revisies van functiebeschrijvingen, rapporten, offertes, presentaties,… in samenwerking met andere collega vertalers/assistants. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Engels, en kan je vlot uitdrukken in het Frans. Je wil graag jouw talenkennis actief gebruiken en optimaliseren.

– Je stelt mee de offerte op voor de klant, je plant afspraken in, je zorgt ervoor dat de nodige informatie tijdig voorhanden is en bereidt documenten en materiaal voor. Je werkt aan PowerPoint-presentaties, leest tussentijdse rapporten en salarisstudies na en verzorgt de maandelijkse facturatie. Hierbij zullen jouw affiniteit met cijfers, taalvaardigheid, en oog voor detail een belangrijke toegevoegde waarde vormen. Je kan vlot overweg met de MS office tools en streeft ernaar kwalitatief hoogstaand werk af te leveren. Kortom, je volgt de stand van zaken van een project op de voet en ondersteunt in elke fase van het project de verantwoordelijke projectleiders en HR consultants.

– Dankzij je organisatietalent ben je in staat de vooropgestelde planning correct op te volgen en je verliest de deadlines niet uit het oog. Je neemt graag initiatief, stelt je flexibel op en laat je niet uit je lood slaan door onvoorziene omstandigheden. Je zoekt een job waarin er ruimte is voor initiatief en creativiteit.

– Je onderhoudt van dichtbij jouw klantencontacten en dankzij je sterke communicatieve vaardigheden sta je klanten op een professionele manier bij. Je hebt een Bachelordiploma op zak en je wil graag de boeiende wereld van HR leren kennen. Ondersteund door een enthousiast team van 20 collega’s wil je je potentieel binnen de dynamische en internationale omgeving van Hudson verder ontplooien.

Interesse om te werken in een vooraanstaand consultancybureau met grote ambities?

Stuur dan vandaag nog je CV en sollicitatiebrief met vermelding van referentienummer BE698014 naar [email protected]

Hudson t.a.v. Marc Decoene

Moutstraat 56 l 9000 Gent

Tel 09 242 54 29 l Fax 09 221 23 55 l E-mail [email protected]

Hudson is internationaal marktleider in HR dienstverlening. Via onze Rekrutering & Selectie, Talent Management en Interim Management oplossingen helpen wij onze klanten om succes te boeken met mensen.

Met bijzondere mensen naar bijzondere prestaties

Ter ondersteuning van ons team in Gent zijn we op zoek naar een (m/v)

ASSISTANT

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *