Branch Manager Lommel (m/v) ()

Beschrijving:

 Als Branch manager sta je aan het hoofd van een kantoor en heb je eindverantwoordelijkheid op drie gebieden: people management, sales en financieel beheer.

People Management
• Je staat in voor het aansturen, motiveren en ondersteunen van je medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden. Dit omvat onder meer het inwerken van nieuwe medewerkers, het organiseren van kantoormeetings, het voeren van functioneringsgesprekken en het opstellen en regelmatig opvolgen van doelstellingen voor de consultants
• Uiteraard draag je voor een belangrijk deel bij aan hoe je team zijn werkomgeving ervaart door te zorgen voor een motiverende en positieve sfeer op je kantoor
• Je springt bij op kantoorniveau waar nodig door mee te rekruteren, door het organiseren van rekruteringscampagnes, etc.

Commerciële taken
• Je bent verantwoordelijk voor een actief klanten- en prospectbeheer om de omzet en marge van het kantoor te verhogen. Je voert commerciële gesprekken bij klanten en prospects en onderhoudt langdurige partnerships met klanten
• Je neemt de nodige commerciële initiatieven binnen je regio om je klantenportefeuille uit te breiden en de zichtbaarheid van Adecco te verhogen
• Je doet een uitgebreide behoefte-analyse bij je klanten en speelt hierop in door het aanreiken van de juiste dienst van Adecco (testing, rekrutering, interim-management, outplacement, …)

Financieel beheer
• Je stelt jaarlijks een budget op voor het kantoor met betrekking tot sales, marge, kosten en personeelsbezetting en maakt regelmatig tussentijdse forecasts. Verder sta je in voor het opstellen en regelmatig bijstellen van een actieplan voor het kantoor, en stel je een planning op voor sales- en marketingactiviteiten ter ondersteuning van de verkoop
• Je coördineert de uitvoering van het actieplan voor het kantoor zodat minimaal de gebudgetteerde resultaten en omzet worden gerealiseerd
• Je staat in voor een adequaat debiteurenbeheer door middel van tijdig contact met de klant omtrent betalingsachterstanden, het adequaat oplossen van klachten en zo snel mogelijk herstellen van fouten in facturen
 

 • Je bent commercieel en klantgericht. Klanten komen bij jou terug vanwege je persoonlijke aanpak
• Je zin voor organisatie en je relativeringsvermogen zorgen ervoor dat je problemen gemakkelijk aankan en je zeer goed prioriteiten weet te leggen voor je team en jezelf
• Ook in stressvolle omstandigheden blijf je resultaatgericht en weet je je team op de juiste manier te ondersteunen en te motiveren. Ook in deze situaties werk je systematisch naar je objectieven toe
• Je bent luistervaardig en diplomatisch. Daarbij koppel je een goede teamgeest aan een aanstekelijk enthousiasme
• Je stelt je flexibel op; veranderingen betekenen voor jou eerder uitdagingen dan problemen
• Je bent gepassioneerd door je werk en door Human Resources. Je hands-on aanpak maakt dat jij degene bent die dat tikkeltje meer doet voor je klanten en je team
• Je hebt bij voorkeur een Bachelor of een Master, liefst in de Menswetenschappen of in een commerciële richting
• Je beschikt over relevante ervaring in een commerciële richting en op vlak van peoplemanagement. Je kunt aantoonbare commerciële successen voorleggen in een eerdere commerciële functie, en idealiter beschik je over ervaring op vlak van HR
• Je beheerst het Nederlands zowel mondeling als schriftelijk tot in de puntjes. Kennis van het Frans en Engels is een pluspunt
• Je bent in het bezit van een rijbewijs B
 

 Onze medewerkers kiezen voor Adecco omwille van onze commerciële drive en dynamische uitstraling, de sociale bewogenheid en (h)echte verbondenheid onder collega’s.

Adecco zorgt voor een motiverend loonpakket (een representatieve bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, aantrekkelijk commissiesysteem, belkrediet, forfaitaire onkostenvergoeding,…). Verder laat een loopbaan bij ons je ook toe om een evenwichtige work-life balance uit te bouwen (zoals werken in eigen regio). Daarnaast leggen we de nadruk op een professionele loopbaanontwikkeling (doorgroei naar area, regio en zelfs internationaal niveau) en krijg je ook in je dagdagelijkse activiteiten de nodige vrijheid om eigen accenten te leggen.
 

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *