Communicatieve allround boekhouder – Regio Mechelen (m/v) ()

Beschrijving:

Je komt terecht op de boekhoudafdeling en rapporteert aan de hoofdboekhouder. Hierbij een greep uit je takenpakket:

– klantenboekhouding
– leveranciersboekhouding
– debiteurenbeheer voor Nederlandstalig en Franstalig clienteel
– rapportering naar management

 

– je beschikt over een bachelor accountancy
– je hebt reeds ervaring in klantenopvolging/credit control
– je spreekt naast het Nederlands vlot Frans
– je hebt een goede kennis van MS Office
– je bent flexibel, nauwkeurig en communicatief
– je bent klantgericht, assertief en oplossingsgericht

 

Een uitdagende en afwisselende functie met de nodige zelfstandigheid en verantwoordelijkheid voor zowel kanten- als leveranciersboekhouding. Een onderneming in groei waar medewerkers centraal staan en zin voor initiatief gewaardeerd wordt. Verder een stimulerende en dynamische omgeving met opleidingen waardoor je up to date blijft over de laatste nieuwe technieken en producten. Een interessant salaris aangevuld met extra legale voordelen.

USG Finance Professionals biedt als kwaliteitspeler oplossingen op maat voor financiële jobs en projecten op zowel uitvoerend, autonoom, expert als management niveau. USG Finance Professionals speelt in op de specifieke behoeften voor financial staffing.

Voor jou vinden we de ideale functie op maat. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, ambities en wensen. Samen stippelen we jouw carrièrepad uit!

Communicatieve allround boekhouder – Regio Mechelen (m/v)

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *