Coördinator-Diensthoofd Bouwdienst ()

Beschrijving:

 

  • Je coördineert de werking van de stedelijke bouwdienst met oog op een efficiënte en effectieve dienstverlening waarbij klantvriendelijkheid centraal staat.
  • Je neemt het stuur in handen van de  veranderingsprojecten voor de bouwdienst: digitalisering van de processen, administratieve vereenvoudiging, uitbouw van een professioneel loket, ontvoogding, omgevingsvergunning, wijzigingen in het regelgevend kader,…
  • Je geeft leiding aan het voltallige team dat vandaag 19 medewerkers telt
  • Je staat in voor een optimale informatiedoorstroming en het stimuleren van communicatie tussen medewerkers, je rechtstreeks leidinggevende en andere diensten  binnen de organisatie: helder communiceren en rapporteren zijn hierbij kernwoorden.
  • Coachen en begeleiden van de medewerkers behoort tot je taken, zowel wat betreft taakverdeling als begeleiding in dagelijkse werking.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van samenwerkingsverbanden en fungeert als contactpersoon naar toezichthoudende overheid en andere externe besturen, ontwerpers, …
  • Samen met de gemeentelijk stedenbouwkundig ambtenaar sta je in voor gespecialiseerd advies aan  de beleidsorganen van de stad

 

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma.  Afstudeerrichtingen architectuur, ruimtelijke ordening of stedenbouwkundige zijn een pluspunt maar geen vereiste.
  • Je kan relevante ervaring met management en leiding geven voorleggen.
  • Je hebt affiniteit met het beleidsdomein stedelijke ontwikkeling.
  • Ervaring met veranderings- en projectmanagement is een pluspunt.

Aanbod:

  • Een voltijdse statutaire functie (38u/w)
  • Verloning op A1a-3a niveau, bruto aanvangsloon bedraagt € 2.928,63
  • Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, abonnement woon-werkverkeer, interessante verlofregeling, …

 

Selectie:

De selectie start met een CV-screening.  Enkel de kandidaten wiens profiel het best aansluit bij de functie, worden uitgenodigd voor de selectie (max. 12).

De selectieprocedure bestaat uit een schriftelijke proef, psychotechnische proeven en een selectiegesprek.  De selectie zal doorgaan op:

– 10/2 (schriftelijke en psychotechnische proeven)

– week van 17/2 (gesprekken)   exacte datum wordt later gecommuniceerd.

 

Interesse?

Je kandidatuur stuur je ten laatste op 31 januari naar Stad Mechelen, departement Personeel, Schaalstraat 46, 2800 Mechelen of naar [email protected].

Voor meer info over de functie:

Veerle Costermans, Departementshoofd Stedelijke Ontwikkeling: 015/29 76 03

of [email protected]   

Voor meer info over de selectieprocedure:

Anthony Bal, consulent personeel: 015/45 33 60 of [email protected]

Mechelen is een zeer dynamische stad met interessante bouw- en stadsvernieuwingsprojecten, een stad die verdicht en vergroent, maar ook voor uitdagingen staat.  De stedelijke bouwdienst van de stad Mechelen zal in de komende jaren sterk inzetten op de optimalisatie van de dienstverlening via een professioneel loket, invoering van digitale bouwaanvraag en omschakeling naar de omgevingsvergunning.  Voor het coördineren van deze projecten en het leiden van de stedelijke bouwdienst is Stad Mechelen op zoek naar een Coördinator-diensthoofd Bouwdienst (m/v).

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *