Customer Application Assistent ()

Beschrijving:

Als  Customer Application Assistent maakt je deel uit van een team van 10 ervaren assistants die zorgen voor de ondersteuning van verzekeringsmakelaars bij het gebuik van hun softwarepakket. Meer specifiek zal je takenpakket bestaan uit de volgende opdrachten:

  • Je beantwoordt binnenkomende gesprekken en identificeert de klant adhv de beschikbare tools
  • Je luistert actief naar de klant en maakt een eerste diagnose van het gestelde probleem door gerichte vragen te stellen aangepast aan het kennisniveau en de status van de klant
  • Je leert tools en beschikbare documentatie te raadplegen
  • Je probeert het probleem telefonisch en remote op te lossen rekening houdend met een aanvaardbare oplossingstijd
  • Je koppelt alle nodige info op een correcte manier terug naar de klant
  • Je zorgt dat alle klantengegevens up-to-date blijven en verdiept je in nieuwe procedures
  • Je hebt ervaring als een customer service agent en hebt evaring met telefonsich klantencontact
  • Je hebt een technische interesse en bent bereid om je te verdiepen in specifieke applicaties en software
  • Je hebt bij voorkeur een achtergrond in boekhouden of hebt reeds gewerkt met boekhoud/software pakketten
  • Je bent analytisch ingesteld en kan situaties correct inschatten
  • Je bent flexibel en kan je aanpassen aan de situatie van de klant
  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen en bent stressbestendig
  • Je bent communicatief en kan oplossingen goed en duidelijk te communiceren aan de klant
  • Je bent hebt een zeer goed kennis van het Nederlands én het Frans
  • Uitdagend project bij toonaangevende bedrijf in België
  • Een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan
  • Tal van sociale team- en bedrijfsevenementen
  • Inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extra-legale voordelen zoals GV, HV, maaltijdcheques,…

Brussel

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.