Customer Experience Officer ()

Beschrijving:

Inleiding

ING Life & Non-Life zoekt…

… een Customer Experience Officer die verantwoordelijk is om onze organisatie klantgerichter te maken. We zoeken nieuwe manieren om de relatie met de klant te versterken en een consistente klantervaring te bieden doorheen alle kanalen. Elke dag opnieuw willen wij de mix van menselijk kapitaal, technologie en analyse optimaal aanwenden om de klantentevredenheid te verhogen. Elke interactie moet de klant toegevoegde waarde bieden.
Ben je innoverend, klant- en kwaliteitsgericht en ga je geen enkele uitdaging uit de weg? Dan ben jij de dynamische Customer Experience Officer die wij zoeken!

Dit is jouw uitdaging

Als Customer Experience Officer heb je een divers takenpakket:
– Je definieert de doelstellingen rond klanttevredenheid en klantervaring.
– Je installeert metingen en kwalitatieve bevragingen om ervaring, perceptie en verwachting in kaart te brengen.
– Je definieert de optimale klantbeleving – gelinkt aan onze waarden van transparantie, eerlijkheid en betrokkenheid – en bouwt een stappenplan om hier toe te komen.
– Jij deelt en gebruikt klantinzichten om de organisatie klantgerichter te maken.
– Je evalueert processen en interacties vanuit het standpunt van de klant.
– Je helpt het support – en claims handling team kwaliteit te bieden.
– Je focust op lange termijnrelaties en duurzaamheid van alle contactmomenten met de klant.
– Je bewaakt tevredenheid, getrouwheid en uiteindelijk ook the word of mouth.

Jij hebt

– Je hebt een Bachelor diploma in Marketing of gelijkwaardig door ervaring.
– Je hebt drie à vijf jaar ervaring binnen Customer Experience.
– Je hebt een sterke affiniteit met verzekeringsproducten.
– Je beheerst beide landstalen goed. Je kent ook Engels.

Jij bent

– Je bent klantgericht en vertaalt deze klantgerichtheid naar doelstellingen.
– Je bent georganiseerd, ondernemend en werkt planmatig.
– Je bent communicatief en hebt overredingskracht.
– Je kan goed in teamverband werken.
– Je bent stressbestendig, flexibel en sterk oplossingsgericht.

Jouw team

ING Life & Non-Life is de verzekeringstak van ING België (leven en niet-leven). In de nabije toekomst verzelfstandigen we en zullen we onder een nieuw Europees merk opereren. Onze uitdaging wordt een onderscheidende klantervaring.

Wij bieden jou

Sinds maart 2013 zijn we verhuisd naar onze splinternieuwe locatie in Diegem/Zaventem, gemakkelijk bereikbaar met de shuttle bus vanuit het station Nationale Luchthaven. Binnen ING Life & Non-Life stellen we de klant centraal en houden we van ondernemerschap. Ondernemerschap op het vlak van vernieuwende initiatieven, zowel vanuit het bedrijf (bv. Het Nieuwe Werken, interessante extralegale voordelen…) als in het kader van jouw persoonlijke ontwikkeling. Solliciteer online via www.insurancecareers.be en we kijken samen of we tot een win-win situatie kunnen komen!

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *