Customer Service Agent (m/f) (H/F) ()

Beschrijving:

– Je bent voor de klanten het eerste aanspreekpunt en begeleidt hen (telefonisch en schriftelijk) bij hun functionele en technische vragen over de pakketten.
– Jij volgt het telefoon- en mailverkeer van de Service Desk nauwgezet op en zorgt ervoor alle oproepen tijdig & correct te (laten) behandelen.
– Je bent op de hoogte van de meest courante vragen & problemen en gaat voor complexere oplossingen te rade bij je interne collega’s (analisten, developers, training & intervention employees).

Je hebt een eerste werkervaring in een relevante context (bv. callcenter, customer services, helpdesk, boekhouding,..
Je hebt een ervaring of affiniteit met IT.
Je weet op een klantgerichte manier de telefonische vragen van de klanten te beantwoorden.
Je hebt een IT diploma behaald
Je bent tweetalig Nederlands / Frans.

Een boeiende functie binnen een goed speler waar klantgerichtheid en innovatie troeven zijn
Een aantrekkelijk salarispakket + maaltijdcheques, heel wat opleidingsmogelijkheden, een ruim aantal vakantiedagen
Interim met optie vast

Vedovatto Marie
+32 2 743 35 30

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *