Customer Service Bediende ()

Beschrijving:

– De klanten informeren over de verschillende producten van het bedrijf. – Op technische en commerciële vragen van klanten beantwoorden. – Behandeling en opvolging van de bestellingen in SAP (opleiding voorzien). – Af en toe aan beurzen deelnemen. – Tweetalig NL/FR. – U beschikt over een bachelor diploma, bij voorkeur met een technische oriëntatie, of gelijkwaardig door ervaring – U heeft een technische feeling. – U bent klantgericht – Houden van telefonische contacten. – Snel de noden van de klanten kunnen ontleden en hen een bevredigend antwoord geven. – Teamplayer. – Positief met stress omgaan. – Een functie in een bedrijf op mensenmaat dat voortdurend in beweging is en de ontwikkeling van haar medewerkers belangrijk vindt. – Een intensieve product- en SAP opleiding is voorzien. – Een salarispakket in overeenstemming met uw competenties.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *