Customer Service Manager ()

Beschrijving:

Bent u communicatief en klantgericht? Staat u niet aan de zijlijn, maar weet u van aanpakken? Bekijk dan zeker onderstaande vacature.

Alliance International in Wevelgem maakt deel uit van Alliance Laundry Systems LLC, ’s werelds grootste producent van commerciële wasserijmachines en serviceprovider voor automatische wasserettes, waskamers voor meergezinswoningen en flatgebouwen en dit onder verschillende merknamen. Met het merk IPSO is het bedrijf reeds 40 jaar lang marktleider in Europa in hun sector. In deze periode bouwde het bedrijf een reputatie op als betrouwbare partner met oog voor kwaliteit en efficiëntie.
De ontwikkelaars doen er alles aan om de beste industriële apparatuur te maken die op de markt verkrijgbaar is. Naast een aantrekkelijke design en ergonomie zijn de wasmachines, droogkasten, strijkmangels en hulpapparatuurmachines ook bekend om hun de prestaties, stevigheid en duurzaamheid en betrouwbaarheid.
Het bedrijf combineert globale vaardigheden met lokale expertise via een wereldwijd netwerk van 100 Partners in 90 landen over de hele wereld. Voor de Customer Service afdeling zijn we momenteel op zoek naar een Customer Service Manager.

 

Als Customer Service Manager sta je aan het hoofd van de service afdeling die instaat voor de technische dienstverlening aan klanten en distributeurs wereldwijd. U hebt als doel een hoog niveau van customer support en service aan alle klanten van Alliance te verzekeren. Hierbij hebt u volgende taken:
– Samen met uw team verzorgt u de technische ondersteuning met betrekking tot meldingen van problemen om een correcte en vlotte klantenservice aan te bieden.
– In geval van technische problemen zorgt u voor een analyse tot de kern van de zaak, en zet u mensen optimaal in om het probleem aan te pakken en voor een structurele oplossing te zorgen. Dankzij een proactieve opvolging wil u klantvriendelijke en constructieve oplossingen bekomen binnen de kortst mogelijke tijdspanne.
– De service afdeling verschaft ook informatie en documentatie over de Alliance producten aan klanten en distributeurs, en ook de garantieafhandeling behoort tot de verantwoordelijkheden.
– U motiveert en coacht uw team om de klanten professioneel, correct en zo servicegericht mogelijk te benaderen.
– Verder bent u verantwoordelijk voor het realiseren van de KPI’s van de afdeling. U behoudt het helikopterview over de dienst en denkt strategisch mee. U coördineert de beschikbare resources tot een optimaal proces en borgt een accurate, snelle en doelmatige verwerking van de taken.
– U rapporteert aan de Vice President Operations.

– U hebt een bachelor of master diploma in een technische richting (met kennis van elektromechanica, elektronica, …) en hebt minimaal 5 jaar ervaring met customer services in een technische omgeving.
– Verder hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van Frans en Duits is een pluspunt.
– U bent communicatief, klantgericht en kan mensen leiden en motiveren.
– Persoonlijkheid: klantgericht, people manager, teamplayer, hands-on, pragmatisch, communicatief, commercieel, stressbestendig

– U komt terecht in een internationale en financieel gezonde onderneming met een dynamische en collegiale werksfeer.
– Een gevarieerde functie met organisatorische inhoud en veelvuldige internationale contacten, waarbij u autonoom kan werken.
– Een interessant verloningspakket met een bedrijfswagen.

Interesse? Stuur uw CV en motivatiebrief tav. ir Natacha Thienpont naar [email protected]. U kan rekenen op een snelle en vertrouwelijke behandeling van uw kandidatuur.

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.