Customer Service Manager ()

Beschrijving:

Harvey Nash België is een Human Resources Solution Provider in de breedste zin van het woord. Tot voor kort waren we vooral gekend voor onze sterkte in ICT. Gezonde ambitie maakt dat we onze business uitbreiden vanuit Gent met focus op: Sales & Marketing, Finance, Aankoop & Logistiek, Engineering, Administratie, HR, Legal en het Grafische. En dit zowel vaste jobs als tijdelijke opdrachten (uitzendwerk).

Samen met onze klant, internationaal bedrijf in Gent-Zeehaven, kijken we uit naar een aantal nieuwe customer service managers.

JOBINHOUD

Je draagt de eindverantwoordelijkheid voor het succesvol opvolgen van een aantal grote klanten. Je hebt een team van customer service medewerkers dat varieert tussen de 5 a 8 medewerker en een team coordinator. Je team staat garant voor het vlot verlopen van volgend operationele takenpakket:

orderentry, administratie en facturatie, opvolging, opslag van goederen, ….

Je staat hen bij inzake complexe vragen inzake administratie en onderhandelingen en biedt hen oplossingen bij concrete probleemstellingen. Je onderhoudt de contacten met de klant.

Je rapporteert aan de Operations & Site Manager. Bovenstaand takenpakket wordt nu behartigd door de manager, waardoor je de kans krijgt om je mondjesmaat in te werken in je nieuwe rol en er ook verder in te kunnen groeien.

PROFIEL

Je hebt een aantal jaren ervaring in een customer service omgeving, waar je als medewerker steeds net iets meer verantwoordelijkheid opneemt en voelt je klaar om een volgende stap als officiële leidinggevende te nemen of je hebt reeds ervaring in een gelijkaardige rol als coördinator of manager. Je bent je ervan bewust dat je naast het aansturen van een team ook administratief nog de handen uit de mouwen zal steken.

Je communiceert vlot in het Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Met een goede kennis van het Frans heb je een troef in handen.Je werkt vlot met MS Office en leert snel nieuwe software systemen aan.

Een pro-actieve en positieve houding, enthousiasme en een natuurlijk flair om het beste uit mensen te halen is een must.

Ervaring binnen de logistieke wereld is geen vereiste, kennis van het reilen en zeilen van een binnendienst daarentegen wel. Je bent flexibel om es bij te springen op een zaterdag of latere shift.

AANBOD

Binnen deze dynamische internationale groep krijg je de kans en tijd om je in te werken in bovenstaande boeiende takenpakket, en dit in samenwerking met de Operations & Site Manager.Je zal de nodige opleiding krijgen om je vertrouwd te maken met de sector, manier van werken en collega’s.

Onze klant biedt je een vaste job aan (contract van onbepaalde duur met proefperiode) en competitieve voorwaarden (firmawagen en maaltijdcheques).

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.