Customer Service Representative Parttime 60% of 80% ()

Beschrijving:

Vanbreda Risk & Benefits is de grootste onafhankelijke verzekeringsmakelaar en consultant op de Benelux markt. Wij verlenen diensten op het domein van verzekeringsmakelaardij, consultancy en risk management aan middelgrote en grote ondernemingen, zowel in binnen- als buitenland. Door onze grote marktkennis, doorgedreven specialisaties en technische know-how kunnen wij gespecialiseerd advies op maat bieden. Onze service is een verdienste van 400 professionele en gedreven collega’s. Ieder van hen kan zich ontplooien volgens eigen karakter, competenties en verwachtingen.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • Als klantendienstmedewerker ben je  het eerste aanspreekpunt voor alle telefonische oproepen van cliënten die via hun werkgever een hospitalisatieverzekering hebben bij Vanbreda.

Naargelang de aard van de oproep:

    • beantwoord je (gebruikelijke) vragen over de dekking, de te volgen procedure, de terugbetaling, de aansluiting,…;
    • noteer je vragen/problemen waarvoor verder opzoekwerk of andere acties vereist zijn (bv. kopies opsturen, herzien van een bepaalde beslissing);
    • schakel je, indien nodig, de oproeper door naar de medewerker van de betrokken afdeling.
  • Je werkt mee aan de verbetering van de antwoordtijd en de kwaliteit van de dienstverlening door actief deel te nemen aan afdelingsbriefings.
  • Je ondersteunt ook af en toe de customer service representatives in de schriftelijke communicatie met de cliënt.

Wat zijn jouw vaardigheden?

Ben jij perfect tweetalig? Ben je communicatief en hou je van telefonische contacten? Kan jij je bovendien vinden in onderstaande vaardigheden? Dan ben jij dé customer service medewerker die wij zoeken!
Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands.

  • Je kan gesprekken en de te ondernemen actie bondig en overzichtelijk samenvatten in een telefoonmemo.
  • Je bent cliënt- en servicegericht (je hebt een vriendelijke stem, bent behulpzaam en geduldig en je kan empathie en betrokkenheid aan de dag leggen).
  • Je hebt een vlotte pen en kan boodschappen duidelijk gestructureerd en correct op papier zetten.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je kan zelfstandig werken, maar toch goed in teamverband functioneren.
  • Je bent handig in het raadplegen van verschillende PC- en terminaltoepassingen.

Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie

  • Een parttime tewerkstelling 60% of 80%
  • Een uitdagende functie in een dynamische omgeving.
  • Een degelijke opleiding en permanente bijscholing.
  • Degelijke salarisvoorwaarden en een aantrekkelijk sociaal plan.

 

FEFEFE

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.