Customer Service Specialist (m/v) ()

Beschrijving:

Als Customer Service Specialist sta je in voor de constante verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening door ondersteuning bij en behandeling van complexe storingen.

Je takenpakket bestaat dan ook uit:

  • Behandelen van meldingen en klachten van transporteurs en laders
  • Oplossen van complexe storingen en moeilijke operationele problemen
  • Ondersteuning bieden aan 1ste lijns Customer Service medewerkers
  • Analyseren van terugkerende storingen om zo actief verbetervoorstellen te doen

Je rapporteert hiervoor aan de Customer Service Manager.

  • Je hebt minimum 3 à 5 jaar relevante ervaring als Customer Service medewerker
  • Je hebt een perfecte praktische kennis van Nederlands en bent communicatief sterk
  • Door je zeer analytische, proactieve geest ben je sterk in het organiseren van je werk
  • Je hebt reeds ervaring met klanten die binnen de Nederlandse markt opereren
  • Zelfstandig werken en goed kunnen luisteren zijn voor jou vanzelfsprekend
  • Je bent pragmatisch en houdt ervan deel uit te maken van een sterk team
  • We bieden je een interessant salaris, aangevuld met extralegale voordelen!
  • Als Customer Service Specialist krijg je alle kansen om je sterktes verder te ontplooien in een dynamische, internationale omgeving binnen de logistieke sector! klantendienst, klachtendienst, customer care, technische klantendienst, 2de lijns klantendienst, niveau 2, klachtenbehandeling, after sales

Onze klant is een internationaal toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in wereldwijde logistieke dienstverlening. Op vandaag zijn ze, voor onmiddellijke indienstname, op zoek naar een gedreven en klantvriendelijke Customer Service Specialist (m/v).

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *