Customer Service / Technical Support Specialist (specialisatie WLAN/LAN) ()

Beschrijving:

Bose Corporation, opgericht in 1964 door dr. Amar G. Bose, is vandaag vooral bekend om zijn geluidsonderzoek dat leidt tot continue innovaties van hoogwaardige audioproducten. Bose is wereldwijd een toonaangevend groeiend bedrijf met een sterke focus op klant en werknemer. Bij Bose steunen we ons onderzoek door een aanzienlijk deel van onze winsten te herinvesteren in de onderneming.

Voor onze Belgische verkoopsorganisatie zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste:

Functie

Samenwerken in een team van Sales Administrators en Technische Specialisten en steeds borg staan voor een ongeëvenaarde en blijvende Bose ervaring voor al onze klanten:

Customer Service:

  • Verlenen van technisch commerciële ondersteuning aan eindconsumenten en Bose verdelers m.b.t. Bose Consumer Electronics Producten.
    • Analyseren en oplossen van problemen die zich kunnen voordoen bij draadloze Bose oplossingen (WIFI,AirPlay, Bluetooth)
    • Nauwkeurig en ordelijke opvolging van dagelijkse Customer Service & Sales admin taken.
      • Telefonische Helpdesk Customer Service (Sales Admin).

Sales & Training Support:

  • Technische ondersteuning van interne CE, Pro en LM departementen.
  • Technische ondersteuning bieden tijdens evenementen zoals o.a. : Product Introductie’s (ECTE), beurzen, roadshows.

Technische Interventies:

  • Technische Interventies uitvoeren bij eindconsumenten in samenwerking met de betrokken Bose verdeler.
  • Interventieverslagen opmaken en indien van toepassing rapporteren aan het Bose Test Lab.

Sales Admin:

  • Overflow van Sales Admin telefoonsysteem opvangen.
  • Verwerking van Sales orders.

Functievereisten

  • Je hebt min. 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (vb. WLAN/LAN Netwerk Expert, Customer Service Medewerker, Audio/Video Technieker, PC/MAC Computer Specialist).
  • Je hebt een zeer goede beheersing van de Franse EN Nederlandse taal (geschreven en gesproken) en een goede beheersing van de Engelse taal.
  • Je bent een uitgesproken teamplayer met zin voor verantwoordelijkheid.
  • Je kan oplossingsgericht en servicegericht denken met een sterke commerciële reflex.
  • Plannen en organiseren is eveneens één van je sterke eigenschappen.

Aanbod
Bose biedt je, naast een uitdagende functie in een groeiend en innovatief bedrijf, een aangepast salaris en extralegale voordelen. Sollicitanten voor bovenstaande functie kunnen online solliciteren via deze link: www.bosejobs.be.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *