Directeur Residentie (M/V) ()

Beschrijving:

Je bent verantwoordelijk voor: Peoplemanagement Samen met je team van afdelingshoofden ( head care, head hospitality, head administration) ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een team van een 40-tal medewerkers je voert een efficiënt personeelsbeleid en staat in voor o.a. rekrutering, functionerings -en evaluatiegesprekken, ontwikkeling, retentiebeleid,… Kwaliteit : je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorgprocessen en de dienstverlening Je neemt ook actief deel aan de optimalisatie van het kwaliteitsbeleid Financieel beheer: Je staat in voor het opstellen, verdedigen en opvolgen van de budgetten je analyseert en interpreteert maandelijkse resultaten en volgt deze op. Je rapporteert die naar je regio manager in samenwerking met de financiële afdeling werk je mee aan de optimalisatie van de financiële resultaten Planning en organisatie: je leidt en organiseert de diensten en neemt initiatieven voor eventuele optimalisatie Communicatie en PR je staat in voor de commercialisatie van de service residentie ( verhuring en/of herverkoop van de appartementen) je bent verantwoordelijk voor het imago van je vestiging je staat open voor vragen van bewoners, familieleden en je medewerkers je legt actief contacten met verschillende instanties ( gemeenten, seniorengroeperingen, ziekenhuizen…) Regelgeving: je past de geldende wet- en regelgeving correct toe met ondersteuning van onze overkoepelende diensten volg je de nieuwe ontwikkelingen op en houd je op deze manier je kennis actief Je profiel je bent in het bezit van een diploma Verpleegkunde je hebt een aantal jaren ervaring in een algemene of operationele managementfunctie je bent in staat je team dagelijks te enthousiasmeren en motiveren je hebt bij voorkeur ervaring met algemeen financieel beheer je bent sterk in analyseren en kan beslissingen nemen je bent hands-on, sociaal ingesteld en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden je hebt sterke organisatorische en probleemoplossende vaardigheden Wij bieden jou een uitdagende job in een toekomstgerichte sector een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen ( firmawagen, bonus, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …) een opleiding op het terrein bij aanvang van de functie professionele ondersteuning van onze overkoepelende diensten ( aankoop, HR, communicatie, Legal,..) interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden bij de grootste onafhankelijke speler in de seniorenzorgsector

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *