Drietalig Executive Assistant te centrum Brussel (m/v) (DB402359) ()

Beschrijving:

Voor één van onze klanten, gelegen te Centrum Brussel, zijn we momenteel op zoek naar een drietalig Executive Assistant (m/v). Binnen deze rol, bied je een proactieve en organisationeele ondersteuning aan een of meerdere Partners en zal je, o.a., de volgende verantwoordelijkheden krijgen: – het complexe agendabeheer (volgens deadlines en prioriteiten, en het proactief zoeken van eventuele alternatieven) – het beheren van inkomende emails en oproepen – het voorbereiden van PowerPoint presentaties en de proofreading van allerlei documenten – de proactieve en nauwkeurige organisatie van zakenreizen (volgens noden en rekening houdend met eventuele lastminute veranderingen) – het organiseren van conference calls en meeting (+ zalen en logistiek) – het beheren van time en expense reports – het organiseren en onderhoud van het klassementsysteem en de klantendatabase – het voorbereiden van dossiers en klantenoffertes – de ontwikkeling van goede relaties met de interne en externe klanten – de back-up en onderhoud van een goed contact met de andere Executive Assistants We zijn op zoek naar het volgende profiel: – je bent tweetalig Nederlands/Frans of Frans/Nederlands met een goede kennis van het Engels – je beheerst de MS Office paketten (voornamelijk Outlook + Word, Excel en PowerPoint) – je hebt een recente ervaring van minimum 5 jaar als Management Assistant of Personal Assistant (ervaring in een consulting- of advocatenkantoor is een plus) – je bent matuur, zeer proactief en autonoom in jemanier van werken en beslissingen te nemen – je voelt je graag nuttig, je bent empatisch en toegewijd – je bent nauwkeurig en precies, je heeft oog voor detail en levert kwalitatief werk – je bent een echt organisatietalent en je gaat makkelijk om met stress en lastminute veranderende situaties professionele bachelor Onze klant biedt je: – een contract van onbepaalde duur in een standingbedrijf, binnen een aangename werkomgeving – een capacitieve salaris aangevuld door interessante extralegale voordelen (zoals verzekeringen, maaltijdcheques, bonus, terugbetaliing openbaar vervoer, gsm, etc …) – een zeer gemakkelijke toegang met het openbaar vervoer (trein, metro en bus) Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *