Event Manager ()

Beschrijving:

Voor een 2-jaren project ter bevordering van ondernemerschap in de creatieve sectoren zijn wij op zoek naar een ervaren eventcoördinator.

Het initiatief Porta Creatio van Dag 1 vzw wordt opgezet om in te gaan op de vraag naar begeleiding bij de opstart van ondernemersactiviteiten bij creatievelingen. Dag 1 is ontstaan rond een kern van sleutelfiguren die eerder de dienst uitmaakten bij de opstart en de groei van Studio 100.

De projectorganisatie van Porta Creatio omvat een adviesraad van deskundigen die expertise en ervaring hebben in één of meer van de 12 creatieve sectoren en/of in één of meer ondersteunende disciplines (business development, marketing, export, financiering, fiscaliteit, intellectuele eigendom, informatieverstrekking rond overheidsinstanties en opleidingen, persoonlijkheidsontwikkeling i.f.v. ondernemen, human resource management). Startende ondernemers die zich aanmelden, kunnen op één van de volgende wijzen begeleid worden:

  1. De starter krijgt in punctuele interventies 1-op-1 ondersteuning van deskundigen in het gebied waar hij kennis of ervaring ontbeert.
  2. De meest talentvolle starters en/of degene met de meest beloftevolle business ideeën worden geselecteerd om deel te nemen aan één van de drie bootcamps (periodes van intensieve coaching gedurende 9 maanden).

Je bent als ervaren en gepassioneerde Event Manager verantwoordelijk voor de organisatie en uitwerking van de evenementen in kader van het Porta Creatio project: inspiratie-events, regionale selectiedagen, coachingtraject. Voor het uitoefenen van deze uitdagende opdracht zijn we op zoek naar een eventcoördinator die het klappen van de zweep kent en onmiddellijk beschikbaar is.  

  • Je staat in voor de praktische organisatie, voorbereiding en planning van de evenementen
  • Je zorgt voor een professionele omkadering en hebt een hands-on aanpak tijdens de events
  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene coördinatie, logistieke opvolging, budgetbeheer
  • Je coördineert en controleert contacten + contracten met leveranciers en dienstverleners
  • Je voert de administratieve stappen voor het evenement uit (formaliteiten, toestemmingen, enz.)
  • Je stelt communicatieacties over het evenement op
  • Je stemt de continue informatiestromen van alle stakeholders op elkaar af
  • Je kan ervaring voorleggen in een gelijkaardige event functie en bent onmiddellijk beschikbaar
  • Je kan een eventproces volledig uitrollen en weet wat projectmanagement is
  • Je bent een organisatorisch talent met oog voor planning/deadlines
  • Je gaat oplossings- en resultaatsgericht te werk
  • Je bent flexibel, proactief en stressbestendig
  • Je bent een multitasker
  • Een contract van bepaalde duur met marktconforme verloning
  • Een boeiende opdracht met ruimte om je bijdrage te leveren aan een uniek project ter bevordering van het ondernemerschap en om een interessant netwerk van topondernemers en high potentials uit te bouwen.
  • Meer info: projecten voor starters in creatieve sectoren

Plaats van tewerkstelling

Je maakt gebruik van de kantoren van projectpartner, Subsideaal bvba (Subsideaal bvba):

Wareslagedreef 26
9250 Waasmunster

Als sponsor van het projectinitiatief staat Randstad Professionals exclusief in voor de rekrutering van deze vacature. Stuur een up-to-date versie van je CV naar: Marlies Talloen, consultant Recruitment & Selection: [email protected] – Tel. 03/201 39 59.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *