Gevarieerde job voor gemotiveerde Assistent(e) ()

Beschrijving:

Excel Interim is a temporary agency in Brussels, part of the Angela Mortimer Group, the leading UK recruitment consultancy. We specialise in recruiting office staff (Receptionist, Secretary, Management Assistant, Personal Assistant and Assistant in Legal, HR, Marketing, Communication, etc), customer service administrators. Excel-Interim has proved from the beginning to be successful through creativity and by developing strong partnerships with candidates and clients alike. We have exclusive clients, with local and global outlook, varying from Telecommunication to Finance, Legal to Pharmaceutical or Luxury good and Fashion to Management consultants. Excel Interim simply aims higher. Authorisation number: VG79/BU W-INT060 BAA05/058 Feel free to check our website: www.excel-interim.com and if you have additional questions, please don’t hesitate to call us on 02 646 50 50 !!

Voor 1 van onze klanten met kantoren gelegen in het centrum van Brussel, zijn we op zoek naar een Assistent(e) met interesse in de medische sector! De locatie is zeer vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Als Assistent(e) zullen uw taken en verantwoordelijkheden het volgende omvatten:

– Het behandelen in- en uitgaande correspondentie (telefoon, mail)

– Het beantwoorden van vragen van bezoekers, patiënten

– Het beheren van de agenda van het team, afspraken maken

– Het verwelkomen van bezoekers en patiënten, uitleg geven

– Het uitvoeren van Voorafgaande inschrijving en onderzoeken, deze data encoderen, opslaan en controleren

– Het opmaken van dossiers

– Het voorbereiden en opvolgen van de facturatie

– Het up to date houden van de website (foto’s, artikels, enz.)

– Het aanmaken van nieuwe brochures

– Het tijdig bestellen van kantoormateriaal

– Het voorbereiden en bijwonen van congressen

– Het voorbereiden van de verschillende zalen van de praktijk. Bij kleine ingrepen instrumenten doorgeven mits een korte opleiding.

Gezochte profiel:

-U bent perfect tweetalig Nederlands/Frans en heeft een goede kennis van het Engels.

-U hebt reeds een eerste ervaring in een administratieve functie.

-U werkt vlot met Ms Office (Word, Excel, PowerPoint).

– U hebt een dynamische en proactieve aanpak. De zin voor initiatief is onontbeerlijk!

-U bent zeer communicatief en u werkt graag in teamverband.

-U bent een geduldig en diplomatisch persoon.

-U bent een organisatietalent en u weet de nodige flexibiliteit aan de dag te leggen.

Aanbod:

– Aantrekkelijk salarispakket met extra-legale voorwaarden.

– Een zeer gevarieerde job met veel interpersoonlijke contacten!

– Ongelimiteerde leermogelijkheden in een fascinerende sector!

– Moderne kantoren in een mooie omgeving

– Een gemotiveerd team om in te werken!

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *