Helpdesk Engineer (m/v) ()

Beschrijving:

De helpdesk draagt zorg voor alle activiteiten die de klant helpen en ondersteunen bij het gebruik van zijn informatica toepassing/oplossing.
Dit omvat het beantwoorden van functionele vragen en het herstellen van storingen/problemen.
De problemen worden telefonisch of remote opgelost.
Daarnaast draagt de helpdesk ook zorg voor het doorsturen van fieldinterventies naar de calldispatcher en het assisteren van fieldtechniekers bij softwaregerelateerde problemen tijdens fieldinterventies.
De helpdesk draagt tevens zorg voor de correcte afhandeling van de opgeloste calls of voor het doorsturen van niet-opgeloste calls naar de juiste afdelingen en zorgt daarbij voor de juiste feedback naar de klant.
Globale kennis van operating systemen: Dos, win95/98, NT4, 2000, XP
– Kennis van PC en serversoftware op applicatieniveau
– Hardwarekennis: printers, hubs, cpu-unit, displays, scanners, …
– Analytisch vermogen
– Zelfstandig kunnen oplossen van problemen
– Pluspunten: kennis van (PL-)SQL, Linux, Unix
– Sociale vaardigheden:
o Sociaal en communicatief vaardig
o Stressbestendig
o teamspirit
o kunnen werken in een flexibel uurrooster inclusief weekends
– U spreekt/schrijft zeer goed Nederlands, Engels en Frans
Een bediendencontract met optie vast.
U wordt tewerkgesteld in een dynamisch bedrijf.

Interesse? Contacteer ons!
Actief Interim Brugge
Annick Van de Wal
Hoefijzerlaan 17D
8000 Brugge
Tel: 050/44.40.60
E-mail: [email protected]

Actief Interim : VG.20/BUP – W.INT.033 – B-AA04.020
Actief Construct: VG.806/BC – W.INTC002 – B-AA04.019
Actief NV : 01018

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *