Helpdesk Nl-FR (UK) ()

Beschrijving:

– Verzekeren van een positieve houding naar de klant om hen tevreden te stellen en hen een goede service leveren – Een vriendelijk contact onderhouden door correct taalgebruik – Volledigheid van service aanvragen verifiëren en indien nodig een eerste coördinatie opzetten – Verantwoordelijk zijn voor, empathie, echte oplossing bieden voor de problemen van de klant…), de registratie en het foutloos doorsturen van elke type van service aanvraag – Telefonish klanten assisteren bij technische problemen Instaan voor de ondersteuning en de begeleiding van de gebruikers zodat de beschikbaarheid en de bruikbaarheid van de service desk 7100 voor de gebruikers maximaal is en dit zowel voor interne als externe klanten. – Een A2 of Bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring – Minimum 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie – U bent tweetalig ndls-fr (eng) (zowel zowel gesproken als geschreven) – Positieve en klantgerichte houding – Teamgeest en autonoom & onder druk kunnen werken – Creativiteit en zin voor initiatief & Communicatievaardig aan de telefoon – Een vaste betrekking na een geslaagde proefperiode. – Een leuke werksfeer Voor een groot bedrijf regio Zaventem zoeken we een…

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *