HR Vaste job – Payroll Officer voor Pauwels nv te Oelegem (m/v) ()

Beschrijving:

USG HR PROFESSIONALS:

USG HR vormt de brug tussen jou en het bedrijf dat je nodig heeft. Wij nemen graag onze tijd om je te leren kennen en gaan op zoek naar je interesses. Zo vinden we steeds de juiste opportuniteit voor je. Ook bij je toekomstige werkgever gaan we na of er voldoende raakvlakken zijn tussen jouw profiel en de aangeboden functie. We behartigen jouw belangen.

USG HR gaat voor de juiste match, waarbij mensen altijd centraal staan. Dankzij dit credo bedienen we ondertussen een mooie klantenportfolio. Ben jij de expert die we zoeken voor deze klant? Stuur ons meteen je cv en we contacteren je voor een gesprek. We helpen je immers graag verder met je carrière.

www.usghr.be

Je beheert op zelfstandige basis een brede waaier van taken binnen HR.

  • Je verwerkt de payroll van 150 medewerkers (arbeiders en bedienden) in samenwerking met het sociaal secretariaat en bent daarnaast het eerstelijns aanspreekpunt voor de medewerkers inzake sociale wetgeving. Dit houdt in:
    • Tijdsregistratie (Protime): wegwerken van onregelmatigheden ter voorbereiding van de payroll;
    • loon- en personeelsadministratie van A tot Z: het voorbereiden t.e.m. het doorsturen van de lonen naar het sociaal secretariaat SD Worx in het pakket Blox
  • Je staat in voor het administratief beheer van personeelsdossiers en aanverwante sociale documenten waaronder dossiers inzake tijdskrediet, educatief verlof, terugbetaling subsidies, berekening vakantierechten, hospitalisatie- en groepsverzekering, kinderbijslagfonds, opvolging medische onderzoeken, arbeidsongevallen, …
  • Je verzorgt de dagelijkse relaties met de uitzendkantoren en de opvolging en instroom van uitzendkrachten
  • Je zorgt voor de rapportering van kern- en stuurgetallen, dit houdt in dat je vlot met Excel overweg kan.
  • Je staat in voor het onthaal van nieuwe medewerkers.
  • Je helpt mee aan de uitbouw van bestaande en nieuwe HR projecten.
  • Je rapporteert aan de HR Manager.
  • Je genoot een hogere opleiding (bij voorkeur in de humane wetenschappen) en kan terugblikken op minimum 6 jaar relevante HR ervaring;
  • Je bent thuis in het werken met Blox (SD Worx) en Protime;
  • Je hebt een zeer goede kennis van sociale wetgeving;
  • Je bent communicatief, administratief en organisatorisch sterk en weet dit te combineren met de nodige accuraatheid en discretie.
  • Daarnaast bent u gedreven, enthousiast en in staat om autonoom te werken
  • Voorts ben je kritisch ingesteld en getuig je van de nodige professionaliteit en proacitiviteit.
  • Werken met Excel kent voor jou geen geheimen;
  • Je weet je vlot uit te drukken in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels en Frans

Wat mag je verwachten?

Een uitdagende rol bij een bedrijf die marktleider is in hun sector.

Wat is de aanpak van USG HR?

USG HR vormt de brug tussen jou en het bedrijf dat je nodig heeft. Wij nemen graag onze tijd om je te leren kennen en gaan op zoek naar je interesses. Zo vinden we steeds de juiste opportuniteit voor je. Ook bij je toekomstige werkgever gaan we na of er voldoende raakvlakken zijn tussen jouw profiel en de aangeboden functie. We behartigen jouw belangen.

USG HR gaat voor de juiste match, waarbij mensen altijd centraal staan. Dankzij dit credo bedienen we ondertussen een mooie klantenportfolio. Ben jij de expert die we zoeken voor deze klant? Stuur ons meteen je cv en we contacteren je voor een gesprek. We helpen je immers graag verder met je carrière.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *