(Junior) Assistant ()

Beschrijving:

  • Je verzekert de administratieve ondersteuning voor meerdere dossiers: Je neemt het doorlezen; de lay-out, het uitprinten en het voorleggen ter ondertekening van allerhande documenten voor je rekening 
  • Administratieve follow-up van het dossier 
  • Opmaken en verzenden van brieven, emails, faxen, … 
  • Opmaken van PowerPoint presentaties 
  • Filing van de veelvuldige inkomende en uitgaande briefwisseling 
  • Bestand van contactpersonen goed bijhouden 
  • Opvolging en inbreng van time sheets 
  • Praktische voorbereiding van meetings 
  • Agenda beheer
  • Je behandelt alle telefonische oproepen op een professionelen en efficiënte manier
  • Je verwelkomt de bezoekers 
  • Je organiseert conference calls 
  • Je reserveert de vergaderzalen en zorgt voor de praktische voorbereidingen 
  • Je bestelt lunches en dranken voor de vergaderzalen 
  • Je staat je collega’s bij in allerlei administratieve taken zoals correspondentie, facturatie, copies nemen, klassement, enz.
  • Opleiding: opleiding in Office Management of Rechtspraktijk; of een gelijkwaardige combinatie van onderwijs, opleiding en ervaring is vereist
  • Ervaring: je hebt een eerste goede ervaring als assistente of je bent een jobstarter die van aanpakken weet
  • Talen: Je hebt een zeer goede kennis zowel gesproken als geschreven van het Nederlands en het Frans, daarnaast heb je ook een goede kennis van het Engels
  • IT: MS Word heeft geen geheimen meer voor jou, alsook heb je een goede kennis PowerPoint, Outlook en Excel
  • Persoonlijkheid & Competenties:
    • Je geniet van het uitvoeren van administratieve taken.
    • Je hebt een allesziend oog voor detail en het accuraat en efficiënt werken is één van jouw kenmerken.
    • Naast een administratief talent, ben je tevens een goede communicator: je gaat vlot om met collega’s en klanten op alle verschillende niveaus en je weet hoe je met discrete en delicate informatie kunt omgaan.
    • Je werkt autonoom en bent een kei in het organiseren volgens prioriteiten;
    • Je hebt een dienstwillige instelling en maakt graag deel uit van een klein team (± 15 mensen in Brussel) .
  • Een vast contract van onbepaalde duur 
  • Een uiterst professionele en hoogwaardige omgeving 
  • Een aantrekkelijk salarispakket 
  • Een goed evenwicht werk-privé: uurrooster van 38u/week (+/- 9u tot 17u). 
  • Een jong en dynamisch team

Je maakt deel uit van een jong team en samen met je collega’s verleen je volledige administratieve ondersteuning aan de advocaten.

Onze opdrachtgever is een van de grootste onafhankelijke advocatenkantoren in België. Ze bieden een volledige zakelijke dienstverlening aan Belgische en buitenlandse ondernemingen, overheden, financiële instellingen en particulieren.
Het kantoor te Brussel zoekt momenteel een Management Assistant om het team administratief bij te staan.

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.