Manager Teleclaims Luik ()

Beschrijving:

AXA heeft ambitie. Wereldwijd de referentie worden op het vlak van financiële bescherming. Voor minder gaan we niet. In België begeleiden en adviseren we onze 3 miljoen klanten bij elke stap van hun leven. Als bank, als verzekeraar en als belegger. Daarvoor kunnen we rekenen op een pak enthousiaste en professionele medewerkers. Onze 4.500 collega’s geven elke dag het beste van zichzelf om die ambities te realiseren. Dat zijn evenveel unieke persoonlijkheden en talenten. En ze worden daar uiteraard goed voor beloond. Kansen om verantwoordelijkheid te nemen. Om te groeien. Zowel professioneel als privé. Want AXA hecht veel belang aan een gezonde balans tussen werk en vrije tijd. Gerichte opleidingen, interne mobiliteitsmogelijkheden en een aantrekkelijke rekruteringspolitiek. Werken bij AXA is een heuse filosofie. Het betekent bewegen, evolueren en je goed voelen. Net daarom krijgen we al sinds 2008 elk jaar de titel van Top Employer opgespeld. En dat kan geen toeval zijn.

De directie P&C Retail zoekt een Team Manager TELECLAIMS.

De Team Manager zal belast zijn met het leiden van een team Teleclaims in Luik.

Zijn belangrijkste taken zijn:

  • Het team coachen, meer bepaald op het vlak van de niet-technische competenties;
  • Op technisch vlak: opvolging van de reserves, evaluatie van de oriëntatie van de dossiers, goedkeuring van de voorstellen tot regeling en betaling
  • Het team begeleiden, motiveren, ondersteunen, opleiden en superviseren;
  • Ervoor zorgen dat de kwantitatieve doelstellingen bereikt worden (proactiviteit van het beheer, opvolging van de reserves, voorraad van dossiers, …) en toezien op de kwaliteit van het geleverde werk (briefwisseling, telefoongesprekken, …);
  • Deelnemen aan verschillende projecten binnen Claims en AXA;
  • AXA vertegenwoordigen en zorgen voor de contacten met de buitenwereld (makelaars, klanten, advocaten, …).

  • Je hebt minstens een bachelor niveau (rechten, verzekeringen, …) of gelijkwaardig door ervaring,
  • Minimaal 5 jaar ervaring in beheer van schadegevallen BOAR is zeker een plus,
  • Enige ervaring in management is mooi meegenomen.
  • Je communiceert vlot schriftelijk en mondeling,
  • Empathie en luisterbereidheid gebruik je wel,
  • Je neemt graag initiatieven en durft beslissingen nemen,
  • Je organisatie en opvolging van het werk maken deel van je gewoonten,
  • Leidings- en coachingsvaardigheden zijn natuurlijk nodig.
  • Je spreekt perfect Frans en hebt een goede kennis van het Nederlands, kennis van het Engels is een pluspunt
  • Je bent mobiel.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *