Offer and Tender Coordinator ()

Beschrijving:

Siemens is koploper in de sectoren informatie en communicatie, automatisering, energie, transport, medische techniek, verlichting, gebouwentechnologie en huishoudtoestellen. Dankzij deze brede waaier van activiteiten kan Siemens geïntegreerde oplossingen aanbieden in het domein van mobiliteit,veiligheid, energie, gezondheidszorg en heeft het bedrijf een doorgedreven proceskennis in vele marktsegmenten.

Siemens Healthcare is een van ’s werelds grootste leveranciers in de sector van de gezondheidszorg en is een trendsetter op het vlak van medische beeldvorming, laboratoriumdiagnostiek, en medische informatietechnologie. We bieden onze klanten een brede waaier van producten en oplossingen voor de volledige patiëntenzorgketen uit één enkele bron – van preventie en vroege detectie over diagnose tot behandeling en nazorg. Door klinische workflows voor de vaakst voorkomende aandoeningen te optimaliseren, maken we de gezondheidszorg bovendien sneller, beter en rendabeler.

Nog meer informatie over ons bedrijf vind je op: https://www.siemens.com

De Offer & Tender Coordinator is verantwoordelijk voor de administratie en coördinatie van het offerte- en inschrijvingsproces van de divisie Healthcare Diagnostics. Siemens Healthcare Diagnostics levert IVD-tests aan klinische laboratoria (zowel privé- als ziekenhuislaboratoria) in België een Luxemburg.

Wat zijn mijn verantwoordelijkheden?

  • Praktijkgericht management van het offerte- en inschrijvingsproces:
  • initiëren van het offerte- en inschrijvingsproces, verzekeren van de tijdige verzameling van alle relevante informatie door de verschillende afdelingen (Technical sales, sales rep, legal, finance, …), escaleren van problemen en tegenstrijdige prioriteiten naar het management, indienen van de uiteindelijke offerte/inschrijving en centraal registreren van offertes en contracten.
  • Verantwoordelijkheid voor de compliance met het offerte- en inschrijvingsproces: instaan voor volledigheid van het offerte- en inschrijvingsproces, controle van en deelname aan interne goedkeuringsprocessen en verzekeren dat aan financiële en andere compliance-vereisten wordt voldaan.
  • Coachen en begeleiden van offerte- en inschrijvingsassistent(en)

Met het oog op businessoptimalisering, het doorgronden van het Quality Management System voor de integratie van de kennis over het kwaliteitsbeleid en de bedrijfsdoelstellingen in de werkpraktijken: meewerken en deelnemen aan interne audits, identificeren van domeinen voor verbetering, implementeren van plannen om problemen te corrigeren en te voorkomen

Opleiding: Bachelor of Master in een economische richting

Ervaring: Ervaring met aanbestedingen is een plus, evenals affiniteit met Healtchcare wereld.

Talenkennis: Nederlands, Frans omwille van nationale karakter, basis Engels omwille van internationale kontakten.

IT & specifieke kennis: Word, Excel, Outlook. Ervaring met SAP SD module is plus-punt, evenals kennis van Quality systems & procedures.

Competenties: contactvaardig, analytisch, gestructureerd en sterk in planning en organisatie & opvolging, coördinerende en coaching skills, stressbestendig en flexibel, integer, creatief en nemen van initiatieven.

Je krijgt bij Siemens de kans jezelf te ontplooien in een internationale omgeving. We bieden afwisselend werk in een brede waaier aan functies, en intensieve interne opleidingen om je loopbaan verder uit te bouwen. Ook permanente coaching en begeleiding door een peter/meter maken deel uit van het traject. Omdat we home- en teleworking actief promoten bieden we alternatieven voor de mobiliteitsproblematiek. We bieden je een competitief verloningspakket met een brede waaier aan mogelijke extralegale voordelen zoals een groepsverzekering, verzekering gezondheidszorgen,

Wil je nog meer informatie omtrent dit aanbod, neem zeker kontakt op met Stéphanie Martel: [email protected]

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *