Polyvalent Receptionist(e) ()

Beschrijving:

Onze klant is gelegen in omgeving Nazareth.

OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Polyvalent Receptionist(e).

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Onthaal van bezoekers.
  • Behandelen van de binnenkomende telefoons.
  • Voorbereiden vergaderzalen.
  • Opmaken van offertes.

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • U heeft minimum een Bachelordiploma behaald in Administratieve richting (Office Management, KMO Management, e.d.).
  • U heeft minimum een eerste vergelijkbare ervaring opgebouwd.
  • U heeft een vloeiende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels en het Frans.
  • U heeft een goede kennis van het Officepakket.
  • U bent zeer klantgericht en kan administratief nauwkeurig werken.

Functie met oog op vaste indiensttreding na de gebruikelijke interimperiode.

Interesse? Bezorg ons snel uw CV!

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *