Proactieve management assistant voor advocatenkantoor (405456) ()

Beschrijving:

Taakomschrijving: Als management assistent ben je dé partner bij uitstek van de advocaten en neem je hen zoveel mogelijk niet-juridisch werk uit handen, zodat zij zich maximaal op de dossiers en de cliënten kunnen concentreren. Je handelt proactief en u heeft zin voor initiatief om bestaande processen nog te verbeteren. Je bent niet alleen de partner van alle advocaten, maar vooral ook vertrouwenspersoon van de verantwoordelijke vennoten, die u bijstaat in alles wat te maken heeft met het management van het kantoor. Je takenpakket zal onder meer bestaan uit: * Onthaal bezoekers (zowel telefonisch als op kantoor zelf) * Facturatie (zowel maandelijkse opmaak en verzending ereloonstaten als opvolging tijdsregistratie); * Opvolging slechte betalers (telefonische en schriftelijke rappellering) * De advocaten beheren de dossiers tot in de puntjes op juridisch vlak, jij op administratief vlak (klassement, zowel elektronisch als in hard copy, cliëntenbestanden bijhouden, registratie uurtarieven en ereloonafspraken, engagement letters, nazicht teksten i.v.m. typfouten, verzorging stukkenbundels, …); * Uittypen dictaat (conclusies, adviezen, briefwisseling); * Postverdeling; * Agendabeheer (beheer afspraken, termijnen in dossiers, …); * Beheer KMO-portefeuille en opvolging permanente vorming advocaten. Op termijn kunnen hier eventueel bij komen: * Inboeken aankoop- en verkoopfacturen, betalingen, enz. … ; * Opmaak verslagen en voorbereiding interne vergaderingen; * Bibliotheek- en documentatiebeheer (digitale databank, verbetering mogelijk). * Je hebt een bachelordiploma in administratieve richting; * Relevante ervaring is een plus; * Je hebt een zeer goede kennis van Word en kan ook goed overweg met Excel en Powerpoint; * Je spreekt én schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels; * Je bent administratief maar ook organisatorisch sterk; * Je bent erg sociaalvaardig, maar weet wanneer je discreet moet zijn; * Je weet de balans te houden tussen assertiviteit en diplomatie; * Je kan zelfstandig werken, ziet problemen en reikt oplossingen aan; * Noties van boekhouden zijn een pluspunt. * Voltijds job (38u); * Vaste betrekking; * Professionele werkcultuur; * Functie met variatie en zelfstandigheid; * Loon naar ervaring; * Je kan bij voorkeur eind januari starten (uiterlijk begin maart 2014). Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor. Onze klant is een advocatenkantoor gevestigd in Berchem.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *