Recruitment Consultant – Zaventem ()

Beschrijving:

Als pionier in gespecialiseerde rekrutering, groeide Robert Half sinds zijn oprichting in 1948 uit tot wereldwijde marktleider op het gebied van gespecialiseerde tijdelijke en permanente rekrutering. Robert Half is beursgenoteerd en telt wereldwijd meer dan 325 kantoren, waarvan er 11 gevestigd zijn in België. Als organisatie staan we niet stil en zoeken we continu naar nieuwe mogelijkheden om te groeien, zowel geografisch als via nieuwe markten en sectoren.

Robert Half Finance & Accounting, een divisie van de Robert Half groep, is wereldwijde marktleider in gespecialiseerde rekrutering en selectie van junior en senior financiële profielen.

Voor ons kantoor te Zaventem zijn wij momenteel op zoek naar talent met een eerste ervaring om ons team te versterken. Typische functies die wij bij onze klanten invullen zijn boekhouder, financieel analist, junior controller, etc.

Heeft u een financiële achtergrond en wenst u deze kennis te combineren met een commerciële uitdaging? Ontdek dan de mogelijkheden die Robert Half u kan aanbieden als Recruitment Consultant.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • u zoekt, selecteert, screent en interviewt gekwalificeerde financiële en boekhoudkundige experten met interesse in nieuwe opportuniteiten op permanente basis;
  • u ontwikkelt een breed netwerk, en bouwt kwalitatieve professionele relaties op met uw klanten door het prospecteren bij hun management en financiële directie;
  • u haalt nieuwe opdrachten binnen door het herkennen van rekruteringsnoden;
  • u gebruikt uw ervaring voor het analyseren van de noden van uw klanten en reikt hen op basis van uw bevindingen de meest gekwalificeerde, best passende professional aan;
  • u verzekert een hoogstaande kwalitatieve samenwerkling tussen alle partijen door een nauwe opvolging van het hele rekruteringsproces;
  • u neemt deel aan professionele netwerking evenementen.

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • u beschikt over een Master of Bachelor diploma, bij voorkeur in een economische richting;
  • u heeft een geslaagde eerste werkervaring, bv in finance, audit of een commerciële omgeving;
  • u spreekt vloeiend Nederlands en heeft een degelijke kennis van het Frans; kennis van het Engels is een pluspunt;
  • u beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, en u bent heel commercieel en dienstgericht;
  • u bent een gedreven, proactieve, resultaatgerichte professional met een sterke teamgeest;
  • u heeft een mature, flexibele en extraverte persoonlijkheid met een wil tot slagen in een ambitieuze en snelgroeiende organisatie;
  • de uitbouw en ontwikkeling van een eigen klanten- en kandidatenportefeuille is voor u een uitdaging.

De salarisvoordelen voor deze functie zijn:

  • een carrière in een steeds groeiende onderneming met een sterke merknaam en reputatie;
  • een dynamische, teamgeoriënteerde internationale werkomgeving waar zowel de ‘vibe’ van een multinational als de charme van een regionaal team heerst;
  • reële carrièremogelijkheden en kansen op persoonlijke ontwikkeling;
  • een aantrekkelijk salarispakket met uitstekende extralegale voordelen, en prestatie-gerelateerde variabelen.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *