Resource Planner Onsite Services Bobbejaanland m/v ()

Beschrijving:

 Belangrijkste verantwoordelijkheden en voorbeelden van bijbehorende sleutelactiviteiten

1. Werving & Selectie

A. Uitvoeren van efficiënte en pro-actieve wervingsactiviteiten met het oog op het opbouwen en optimaliseren van een pool aan inzetbare kandidaten. Dit houdt in:

  • Samenwerking met omliggende kantoren voor het organiseren van instroom van kandidaten.
  • Zoeken van kandidaten in de centrale database van Adecco (MAX)
  • De plaatsing van advertenties op verschillende rekruteringssites.
  • Searchen naar kandidaten op rekruteringssites.
  • Organisatie en deelname aan jobbeurzen en opendeurdagen in het bedrijf. Hier heb je wel face-to-face contacten met de kandidaten.
  • Creatieve voorstellen op maat maken voor jouw klant.

    B. (Pré-)screening van kandidaten: dankzij een gerichte en grondige analyse aan de telefoon, kan je beslissen deze kandidaat al dan niet te weerhouden voor de pool en voor te stellen aan je klant.

    C. Indien nodig, afnemen van testen (op afstand, via mail of ter plaatse) en nemen van referenties.

    D. Indien nodig, het afnemen van een gestructureerd interview met de kandidaat face-to-face.

    E. Introductie van uitzendkrachten: rondleiding in het bedrijf, administratieve briefing (contracten, intentieverklaring, werkkledij, medisch onderzoek,…).

    2. Poolmanagement

    Planning van de uitzendkrachten wekelijks of dagelijks opvolgen. Vanuit de beschikbare pool van uitzendkrachten en kandidaten zorg je dat de vraag van de klant optimaal wordt ingevuld. Dat betekent:

  • Afchecken van de verlengingen en wijzigingen in de planning.
  • Opbellen van de uitzendkrachten in verband met de nieuwe planning.
  • Zoeken van bijkomende uitzendkrachten indien nodig.
  • Bevestiging van de afgewerkte planning aan de klant bezorgen.

    3. Vacaturebeheer

    Je zorgt voor een goede opvolging van de vacatures van de klant. Dat betekent:

  • Analyse van de vraag van de klant
  • Opmaak van de vacature
  • Correcte en volledige registratie van de vacature in MAX
  • Opbouwen van een correct en volledig klantendossier in MAX
  • Query opbouwen en heropbouwen in Max

    4. Retentie klant en kandidaat

    Je zorgt er voor dat de kandidaten degelijk worden opgevolgd:

  • Up to date houden van de dossiers van de kandidaten
  • Detecteren van opleidingsbehoeften voor uitzendkrachten
  • Geven van input bij de evaluatie van de uzk
  • Correct en oplossingsgericht klachten afhandelen in samenspraak met cluster BM

    Indien nodig voor het dossier, zorg je voor bijkomende opvolging voor de klant volgens de gevraagde dienstverlening:

  • Deelnemen aan vergaderingen met betrekking tot de situatie op de werkvloer en/of de operationele activiteiten
  • Verzorgen van de afgesproken rapporteringen (KPI’s,…)
  • Feedback geven aan de klant over de samenwerking
  • Organiseren van de evaluatieprocedure en geven van input bij de evaluatie van de uzk
  • Correct en oplossingsgericht klachten afhandelen

    5. Procesbeheer

    Je zorgt voor de administratie die volgt op de tewerkstelling van de uitzendkrachten. De verloning wordt via de Cel Time Sheet Solutions in orde gebracht. Jij zal de volgende taken vervullen:

  • Contracten opstellen en verlengprocedure correct voorbereiden
  • Dimona aangiftes verzorgen van a tot z.
  • Opvolgen en verwerken van de ziekmeldingen in MAX.
  • Opvragen en beheren van de vakantieplanning van de uitzendkrachten.
  • Correcte en tijdige opmaak en bezorgen van sociale documenten (kinderbijslag, C131…).
  • Beschikbaar zijn voor de uitzendkrachten in verband met vragen over loonfiches en andere administratieve vragen.
  • Aanvragen en opvolgen van doelgroepverminderingen

     

     

     

     

  •  Minimaal werk- en denkniveau:
    Bachelor niveau
    Aanvullende opleidingseisen:
    Kennis van de courante MS-Office software
    Talen/ Nederlands(in woord en geschrift)
    Rijbewijs B
    Minimale functie ervaring is een pluspunt:
    Commercieel/administratieve werkzaamheden bij voorkeur in een dienstverlenende branche.

     

     Adecco investeert in zijn mensen. Niet alleen zorgen we voor een motiverend loon en de bijhorende extralegale voordelen (maaltijdcheques, groep -en hospitalisatieverzekering, aantrekkelijk commissiesysteem, belkrediet, forfaitaire onkostenvergoeding,…), maar verder laat een loopbaan bij ons je ook toe om een evenwichtige Work-Life Balance uit te bouwen (zoals werken in je eigen regio…). Daarnaast leggen we de nadruk op een professionele loopbaanontwikkeling (doorgroei naar area, regio en zelfs internationaal niveau) en krijg je ook in je dagdagelijkse activiteiten de nodige vrijheid om je eigen accenten te leggen. Onze medewerkers kiezen voor Adecco omwille van de commerciële drive en dynamische uitstraling, de sociale bewogenheid en de echte verbondenheid onder collega’s.
    Speciaal voor schoolverlaters (of kandidaten met een beperkte werkervaring in HR) bieden we een uitgebreid traineeship aan van 12 maanden. (uitgebreid opleiding –en opvolgingstraject).

     

    Categorie: 

     


    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *