Teamleader Schade Auto – Service Center (M/V) ()

Beschrijving:

P&V Verzekeringen De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar. De verschillende maatschappijen die deel uitmaken van de groep bieden verzekeringsoplossingen aan die het best beantwoorden aan de werkelijke behoeften van de klanten. Onze meer dan 1700 medewerkers staan in voor een uiterst professionele dienstverlening. Winst is voor ons geen doel op zich, maar een middel om aan onze klanten de beste producten aan de juiste prijs te kunnen aanbieden, maar ook een middel om actief bij te dragen aan een meer solidaire maatschappij. Dit begint bij onze medewerkers; een goede privé/werkbalans en gunstige arbeidsvoorwaarden staan centraal. De P&V Groep is vandaag de zesde verzekeraar van het land. Verschillende maatschappijen maken deel uit van de Groep: – P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten; – VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars; – Actel verkoopt direct via internet en via akkoorden met auto-importeurs. Meer weten? Kijk op www.eentoffejob.be Teamleader Schade Auto – Service Center (M/V) 8010492453 Taken U leidt, coördineert en motiveert een team van medewerkers van de dienst schade auto P&V et VIVIUM. Hierbij garandeert u een optimale werking voor onze klanten, agenten en makelaars. U draagt op proactieve en constructieve wijze bij tot de realisatie van de strategie van het departement en van het bedrijf. Uw team beheert de volgende materies: OMNIUM, RDR in recht en in fout, gemeen recht. Functie U bent verantwoordelijk voor de operationele leiding en werking van het team en ondersteunt uw medewerkers door hen te coachen, te motiveren en door hun functie te evalueren, enerzijds, en door hen te begeleiden en op te volgen bij de toepassing van de voorgeschreven processen, anderzijds U neemt deze verantwoordelijkheid op zodat u op elk moment kan rekenen op medewerkers die bekommerd zijn om de kwaliteit van de dienstverlening (respect voor de procedures en SLA’s) en de cost efficiency . U staat in voor de verbetering van de processen om bij te dragen tot de rentabiliteit en de kwaliteit van de dienstverlening van uw team. U staat in voor de communicatie en informatie binnen uw team en daarbuiten (Directie, andere departementen,…). U neemt deel aan de ontwikkelingsprojecten van het departement Claims. Profiel U bent in het bezit van een Bachelor (rechten/verzekeringen/financiën) en hebt minstens 3 à 5 jaar ervaring in het domein van de Verzekeringen. U bent een people manager en een ervaren leider met overtuigingskracht: u hebt al eerder grote teams geleid (15-20 personen). U hebt een goede technische kennis van schade auto (gemeen recht, RDR,…) U bent goed georganiseerd en hebt een uitstekend analytisch vermogen: u bent vertrouwd met change & performance management (lopend veranderingstraject op niveau van de directie Claims). U hebt veel empathie en houdt ervan de competenties van uw medewerkers te stimuleren. U bent creatief, vernieuwend en oplossingsgericht in uw streven naar verbetering van de kwaliteit en de dienstverlening. U bent perfect tweetalig FR/NL (veel franstalige medewerkers). Wij bieden Wij bieden een interessant salarispakket met tal van extralegale voordelen, permanente opleidingsmogelijkheden en een aangename werkomgeving (voordelig bedrijfsrestaurant, toffe en open sfeer, soepel uurrooster, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering …) [ Solliciteren ] [ Afdrukken ] [ Tip een vriend(in) ] Taal: Français Nederlands Regio: Bruxelles – Brussel Vacaturetype / functietype: Vast contract, onbepaalde tijd Werkuren: Full-time Werkdagen: Dag Locatie: Brussel [ Solliciteren ] Contactpersonen: Christine Hardy tel.: +32 22509580

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *