Tweetalige Office Manager in dienstensector te Halle! (403890) ()

Beschrijving:

Voor één van onze klanten, een nieuw kantoor actief in de dienstverlening te Halle, zijn we dringend op zoek naar een tweetalige Kantoorverantwoordelijke!
Het betreft een voltijdse functie met een vast contract van onbepaalde duur na een geslaagde interimperiode.
Deze gevarieerde functie met verantwoordelijkheden omvat de volgende taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor het goede beheer van A tot Z van een nieuw kantoor, zowel operationeel als administratief;
  • je staat in voor de dagelijkse opvolging van interne medewerkers en klanten: opmaken van planningen, opvolgen van opdrachten, etc.;
  • je zorgt voor de begeleiding en coaching van de interne medewerkers in het kader van opdrachten bij klanten;
  • je verzorgt de loonadministratie in samenwerking met het sociaal secretariaat aan de hand van een geïnformatiseerd systeem;
  • je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van verlofaanvragen, afwezigheden, sociale documenten, …;
  • je fungeert als vertrouwenspersoon tussen de interne medewerkers en de klant en dit in een sterk wisselende omgeving;
  • je doet de opvolging van de maandelijkse facturatie en zorgt voor de rapportering naar het management;
  • ;je hebt regelmatig contact met de klanten uit jouw regio en je staat in voor de verdere groei van deze regio.
  • Je hebt bij voorkeur een Bachelordiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring;
  • je kan terugblikken op een relevante ervaring van min. 2-3 jaar in een HR-gerelateerde functie (inhouse Consultant, HR Consultant, HR Officer);
  • je beschikt over een basiskennis van de sociale wetgeving en hebt bij voorkeur ervaring bij het begeleiden/opvolgen van arbeiders;
  • je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans;
  • je bent sterk in administratie en hebt inzicht in procedures en regelgevingen;
  • je hebt de nodige commerciële en communicatieve vaardigheden om een sterke band op te bouwen met personeel en klanten;
  • je kent de regio van Halle zeer goed en bent bereid je te investeren in de uitbouw van een nieuw kantoor;
  • je bent sociaalvaardig, klantgericht en kan autonoom werken;
  • je beschikt over een grote verantwoordelijkheidszin. Je krijgt veel verantwoordelijkheden en legt vele sociale contacten. Je werkt in een nieuw kantoor en maakt deel uit van een grote groep die in heel België vertegenwoordigd is. De klant biedt je een vast contract van onbepaalde duur na een geslaagde interimperiode. Jouw inzet en capaciteiten worden beloond met een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen. Je werkt fulltime (38u/week) met een vast uurrooster. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

    Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

    Categorie: 

     


  • Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *