Polyvalent Office Manager ()
Beschrijving:
 • Na een uitvoerige opleidingsperiode,wordt u verantwoordelijk voor het office team (4 personen).
 • Je bent het aanspreekpunt van de office afdeling.
 • Je vormt de link tussen de office afdeling en productie.
 • Je vormt de link tussen office afdeling en commerciele afdeling.
 • Je ziet er op toe dat procedures en instructies correct uitgevoerd worden.
 • Bij afwezigheden spring je in bij de office afdeling.
 • Je voert tevens personeelsadministratie uit. (opvolgen afwezigheden, ziekte, verlof, …)
 Hier fungeer je ook als aanspreekpunt tussen interim kantoor en productie afdeling. (in piekperiodes tot 40 interim arbeiders)
 • In de toekomst wordt je ook verantwoordelijk voor de veiligheid. (Preventie adviseur). Hierbij denken we vooral aan de administrative kant + de opvolging.
 In deze functie wordt u ondersteund door een externe firma en technische mensen voor de uitvoering van veiligheidsprojecten.
 • Je hebt minstens een graduaatsdiploma (bachelor).
 • Je bent een dynamisch persoon met minstens enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie.
 • Je bent minstens drietalig (Nederlands, Frans en Engels) of liefst 4-talig.
 • Je hebt een goede kennis van MS Office.
 • Je hebt leidinggevende capaciteiten.
 • Je kan zelfstandig werken.
 • Je hebt interesse voor veiligheid en bent bereid je hierin te verdiepen. (volgen van opleidingen)
 • Je hebt een positieve ingesteldheid en je getuigt van een “sense of urgency”.
 • Je bent bereid om een eventuele opleiding in onze moederfirma (USA) te volgen.
 • Je bent eerlijk en hebt een open persoonlijkheid.
 • Je bent gemotiveerd en hebt een gezonde ambitie.
 Een boeiende, afwisselende functie met verantwoordelijkheid binnen een sterk groeiend bedrijf met plaats voor initiatief en zelfontplooing.
 Salaris : te bespreken.
Actief Interim : VG.20/BUP – W.INT.033 – B-AA04.020
 Actief Construct: VG.806/BC – W.INTC002 – B-AA04.019
 Actief NV : 01018
Categorie:
Geef een reactie