Polyvalent Office Manager ()

Beschrijving:

• Na een uitvoerige opleidingsperiode,wordt u verantwoordelijk voor het office team (4 personen).
• Je bent het aanspreekpunt van de office afdeling.
• Je vormt de link tussen de office afdeling en productie.
• Je vormt de link tussen office afdeling en commerciele afdeling.
• Je ziet er op toe dat procedures en instructies correct uitgevoerd worden.
• Bij afwezigheden spring je in bij de office afdeling.
• Je voert tevens personeelsadministratie uit. (opvolgen afwezigheden, ziekte, verlof, …)
Hier fungeer je ook als aanspreekpunt tussen interim kantoor en productie afdeling. (in piekperiodes tot 40 interim arbeiders)

• In de toekomst wordt je ook verantwoordelijk voor de veiligheid. (Preventie adviseur). Hierbij denken we vooral aan de administrative kant + de opvolging.
In deze functie wordt u ondersteund door een externe firma en technische mensen voor de uitvoering van veiligheidsprojecten.
• Je hebt minstens een graduaatsdiploma (bachelor).
• Je bent een dynamisch persoon met minstens enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie.
• Je bent minstens drietalig (Nederlands, Frans en Engels) of liefst 4-talig.
• Je hebt een goede kennis van MS Office.
• Je hebt leidinggevende capaciteiten.
• Je kan zelfstandig werken.
• Je hebt interesse voor veiligheid en bent bereid je hierin te verdiepen. (volgen van opleidingen)
• Je hebt een positieve ingesteldheid en je getuigt van een “sense of urgency”.
• Je bent bereid om een eventuele opleiding in onze moederfirma (USA) te volgen.
• Je bent eerlijk en hebt een open persoonlijkheid.
• Je bent gemotiveerd en hebt een gezonde ambitie.

Een boeiende, afwisselende functie met verantwoordelijkheid binnen een sterk groeiend bedrijf met plaats voor initiatief en zelfontplooing.
Salaris : te bespreken.

Actief Interim : VG.20/BUP – W.INT.033 – B-AA04.020
Actief Construct: VG.806/BC – W.INTC002 – B-AA04.019
Actief NV : 01018

Categorie: 

 


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.