Administratief Medewerker (m/v) ()

Beschrijving:

Onze klant is gelegen in de regio van Kortrijk.

Wij zijn momenteel op zoek naar een Allround Administratief Bediende met een zeer goede kennis Frans.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • U staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen;
  • U bent verantwoordelijk voor het opstellen van dergelijke facturen en offertes;
  • De volledige orderinput en -opvolging behoort tot uw takenpakket;
  • U regelt de loonsverwerking;
  • U ondersteunt de zaakvoerder bij allerhande administratieve zaken.

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • U beschikt minstens over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • U kan reeds een gelijkaardige ervaring voorleggen;
  • Naast het Nederlands spreekt u vloeiend Frans;
  • U heeft een grondige MS Office kennis;
  • U bent dynamisch, cijfermatig en beschikt over een grote portie pit.

Dit is een voltijdse functie met optie vast werk na de gebruikelijke interimperiode.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *