Administratieve Assistent(e) in Sales & Marketing Departement! ()

Beschrijving:

Excel Interim is a temporary agency in Brussels, part of the Angela Mortimer Group, the leading UK recruitment consultancy. We specialise in recruiting office staff (Receptionist, Secretary, Management Assistant, Personal Assistant and Assistant in Legal, HR, Marketing, Communication, etc), customer service administrators. Excel-Interim has proved from the beginning to be successful through creativity and by developing strong partnerships with candidates and clients alike. We have exclusive clients, with local and global outlook, varying from Telecommunication to Finance, Legal to Pharmaceutical or Luxury good and Fashion to Management consultants. Excel Interim simply aims higher. Authorisation number: VG79/BU W-INT060 BAA05/058 Feel free to check our website: www.excel-interim.com and if you have additional questions, please don’t hesitate to call us on

02 646 50 50 !!

Onze klant is een succesvolle internationale organisatie in de healthcare/medische sector. Voor hun kantoor gelegen in Brussel zijn ze momenteel op zoek naar een Administratieve Assistent(e) voor het Sales & Marketing Departement.

JOB BESCHRIJVING

• Je verleent volledige administratieve ondersteuning aan de Marketing Operations Manager en de Sales & Marketing VP
• Je beheert de agenda’s
• Je organiseert reizen en vergaderingen
• Je bereidt PowerPoint presentaties voor
• Je behandelt de onkostennota’s en bereidt rapporten voor
• Je coördineert de communicatie tussen de verschillende regionale Sales & Marketing teams (coördinatie van informatieflow)
• Je beheert de database: invoer van gegevens, assisteren bij de creatie van Prijs en Product database
• Je staat in contact met Marketeers in Europa in verband met marketing gerelateerde kwesties
• En nog meer!

PROFIEL

• Je hebt idealiter een relevante ervaring in een multiculturele omgeving.
• Je kennis van het Engels is perfect (geschreven en gesproken). Elke andere EU taal is een plus!
• Je bent computervaardig: voldoende kennis van Excel en PowerPoint is vereist
• Je bent betrouwbaar, dynamisch, hebt oog voor detail en een goed organisatietalent
• Je bent ruimdenkend, creatief, hands-on en proactief
• Je hebt uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden

AANBOD

• Interimcontract van 4 maanden gevolgd door een contract van onbepaalde duur
• € 2.200-€2.500 volgens vaardigheden en ervaring + competitief pakket
• Een uitdagende functie in een internationale omgeving!

Voor andere opportuniteiten, surf naar onze website:

www.excel-interim.com www.excel-careers.com

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *