Administratieve verantwoordelijke back office met leidinggevende ervaring ()

Beschrijving:

  • Je stuurt het backoffice team (4 personen) aan van de afdeling certificaten: je maakt een performante werkplanning en verlofplanning op, je voert evaluatiegesprekken, je lost eventuele teamproblemen op. Op termijn komt hier een team van auditors bij (zowel subcontractors als eigen personeel).
  • Daarnaast heb je als meewerkend office manager ook de eindverantwoordelijkheid over het administratieve proces van de backoffice: het plannen van de audits, het opvolgen van de rapportage, het opmaken van de certificaten, de facturatie en de klantenopvolgine. Enerzijds werk je mee in dit proces, anderzijds los je moeilijkere klantendossiers op.
  • Je hebt ervaring in een leidinggevende customer service functie of een functie als leidinggevende administratieve verantwoordelijke met klantencontacten.
  • Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels
  • Je werkt vlot met de gangbare office-software en leert snel bedrijfseigen software aan.
  • Je bent een coach en motivator, je kan structuur brengen en hebt een open communicatieve houding.
  • Je communiceert op een professionele, tactische en assertieve manier met klanten, teamleden en collega’s.
  • Je bent bereid om een opleiding in het buitenland (Nederlands, Duitsland en Frankrijk) te volgen (1 maand ter plaatse).
  • Je komt terecht in een grote internationale organisatie met goede reputatie.
  • Je wordt tewerkgesteld in Antwerpen centrum op een goed bereikbare plaats met het openbaar vervoer.
  • In ruil voor je ervaring en inzet biedt onze klant een marktconform loon en de mogelijkheid tot een glijdend uurrooster.

Onze klant is een internationaal bedrijf, gespecialiseerd in het toekennen van certificaten in de maritieme sector.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *