Customer Service Medewerker (m/v) ()

Beschrijving:

Voor één van onze klanten in de regio Mechelen, zijn wij op zoek naar 3 tijdelijke Customer Service Medewerkers (m/v) voor de ondersteuning van een project.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je verwerkt inkomende e-mails en binnenkomend telefoonverkeer.
  • Je bent verantwoordelijk voor de bijhorende administratie en facturatie.
  • Je werkt een kristische blik op de administratieve processen en verbetert waar nodig.
  • Je onderhoudt contacten met klanten en beantwoordt de vragen. Jouw profiel:
  • Je hebt reeds een eerste werkervaring in een commerciële binnendienst achter de rug.
  • Je werkt vlot met het MS Office pakket.
  • Je bent efficiënt in je handelingen.
  • Je spreekt vlot in het Frans en Engels.
  • Je bent klantgericht en een teamplayer en hebt het nodige relativeringsvermogen. Onze klant biedt jou:
  • Een boeiende uitdaging in een aangename werkomgeving.
  • Een voltijdse functie met optie vast.
  • Een competitief salaris. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

    Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

    Categorie: 

     


  • Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *