Directeur Residentie ()

Beschrijving:

In het kader van onze uitbreiding in de regio Antwerpen zijn wij momenteel voor seniorenresidentie Lindenhof te Kapellen op zoek naar een Directeur Residentie.

Je draagt de verantwoordelijkheid voor het volledige beheer en de organisatie van een vestiging van armonea. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie.

Je bent verantwoordelijk voor:

Peoplemanagement

  • Samen met je team van afdelingshoofden ( head care, head hospitality, head administration) ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een team van een 40-tal medewerkers
  • je voert een efficiënt personeelsbeleid en staat in voor o.a. rekrutering, functionerings -en evaluatiegesprekken, ontwikkeling, retentiebeleid,…

Kwaliteit :

  • je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorgprocessen en de dienstverlening
  • Je neemt ook actief deel aan de optimalisatie van het kwaliteitsbeleid

Financieel beheer:

  • Je staat in voor het opstellen, verdedigen en opvolgen van de budgetten
  • je analyseert en interpreteert maandelijkse resultaten en volgt deze op. Je rapporteert die naar je regio manager
  • in samenwerking met de financiële afdeling werk je mee aan de optimalisatie van de financiële resultaten

Planning en organisatie:

  • je leidt en organiseert de diensten en neemt initiatieven voor eventuele optimalisatie

Communicatie en PR

  • je staat in voor de commercialisatie van de service residentie ( verhuring en/of herverkoop van de appartementen)
  • je bent verantwoordelijk voor het imago van je vestiging
  • je staat open voor vragen van bewoners, familieleden en je medewerkers
  • je legt actief contacten met verschillende instanties ( gemeenten, seniorengroeperingen, ziekenhuizen…)

Regelgeving:

  • je past de geldende wet- en regelgeving correct toe
  • met ondersteuning van onze overkoepelende diensten volg je de nieuwe ontwikkelingen op en houd je op deze manier je kennis actief
  • je bent in het bezit van een diploma Verpleegkunde
  • je hebt een aantal jaren ervaring in een algemene of operationele managementfunctie
  • je bent in staat je team dagelijks te enthousiasmeren en motiveren
  • je hebt ervaring met algemeen financieel beheer
  • je bent sterk in analyseren en kan beslissingen nemen
  • je bent hands-on, sociaal ingesteld en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden
  • je hebt sterke organisatorische en probleemoplossende vaardigheden
  • een uitdagende job in een toekomstgerichte sector
  • een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen ( firmawagen, bonus, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …)
  • een opleiding op het terrein bij aanvang van de functie
  • professionele ondersteuning van onze overkoepelende diensten ( aankoop, HR, communicatie, Legal,..)
  • interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden bij de grootste onafhankelijke speler in de seniorenzorgsector

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *