Drietalige dynamische receptioniste met ervaring ()

Beschrijving:

– Als receptioniste ben je het 1e algemene aanspreekpunt voor klanten en vorm je de 1e professionele indruk van Pietercil Delby’s naar klanten toe. – Je hebt een verzorgt en professioneel voorkomen. – Je weet wat de term ‘discretie’ inhoudt – Je bent positief ingesteld. – Je bent loyaal, hulpvaadig, oplossingsgericht, flexibel en hebt zin voor initiatief. – Je onthaalt de bezoekers op een vriendelijke en klantvriendelijke manier. – Je bent tweetalig (N/F) en hebt een zeer goede kennis van de Engelse taal – Je hebt een zeer goede beheersing van het MS Office pakket – Je bent een administratieve duizendpoot – U hebt relevante ervaring als receptionist in onthaal en telefonie. – Bezoekers en klanten ontvangen – Beheer van de telefonische centrale met headset – Beheer van de vergaderzalen (reservatie en logistiek) – Bestelling van lunches voor medewekers en externe klanten – Beheer van de post (in & out), faxes en pakketten. Je zorgt voor de interne bedeling van de post / tijdschrijften. – Taxi’s bestellen – Je kan scannen, kopiëren, printen, faxen, mailen,… – Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van de bedrijfsbrochure – Je kijkt vertalingen na (N/F) – Je volgt het administratief beheer op bij werving en selectie (Neg / Werf brieven) – Je rapporteert aan HR Een uitdagende job in een dynamische onderneming die via een uniek commercieel concept de markt van de distributie van niet-duurzame gebruiksgoederen benadert. U mag rekenen op een aantrekkelijk salarispakket en extra-legale voordelen. Uw collega’s zijn jonge mensen die net als u een uitdaging vinden in een expansief bedrijf met een klantgerichte visie waarin doorgroeien kan. Wij bieden u een aangepast introductietraject. Geert De Brauwer [email protected]

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *